(verkocht)Profitec pro 800

Wil je van je oude espresso apparaat, koffiemolen of teveel-ingekochte-koffie af? Laat het ons weten!
Gebruikersavatar
seels
Berichten: 251
Lid geworden op: wo 24 aug 2011, 20:20
Locatie: Turnhout

Re: Profitec pro 800

Berichtdoor seels » zo 04 nov 2018, 15:51

Zoals ik elders postte heb ik een upgraderitus in aantocht, alleen ik ben er nog niet helemaal aan toe, moet me nog verder inlezen en er eens mee gaan spelen... Turnhout is voor mij niet echt om de hoek ;) maar zag dat dezelfde machine hier in Utrecht bij van pommeren staat, idee daar eens een zaterdagje te gaan spelen zit al in mijn hoofd. Alternatief is ook richting rocket, maar niet appartemento. Heb nu een bfc junior plus, HX dus... maar dan wordt ik idd wel nieuwsgierig waarom je van de hevel af wil.
Ik wil vooral iets anders en liefst compacter.
Koffie opzich is zeker goed. Maar zoals gezegd tijd voor wat anders. Ben toch ook veel meer met slow bezig dus weet nog niet goed of het wel een nieuwe espresso machine wordt.

Maar je bent altijd welkom om hier te komen spelen met de machine. Kgeef je volledige vrijheid daar in ;)

En Utrecht is nu niet zo ver hè ;) enkele keren geweest om gitaren en versterkers op te halen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bert 619
Berichten: 133
Lid geworden op: do 01 aug 2013, 16:50

Re: Profitec pro 800

Berichtdoor Bert 619 » zo 04 nov 2018, 18:05

Zoals ik elders postte heb ik een upgraderitus in aantocht, alleen ik ben er nog niet helemaal aan toe, moet me nog verder inlezen en er eens mee gaan spelen... Turnhout is voor mij niet echt om de hoek ;) maar zag dat dezelfde machine hier in Utrecht bij van pommeren staat, idee daar eens een zaterdagje te gaan spelen zit al in mijn hoofd. Alternatief is ook richting rocket, maar niet appartemento. Heb nu een bfc junior plus, HX dus... maar dan wordt ik idd wel nieuwsgierig waarom je van de hevel af wil.


Op home-barista.com heeft Dan Kehn een review geschreven van de pro 800.
Later nog een test tussen de pro 800 en La Marzocco Linea PB, die is in het voordeel van de Profitec pro 800.
Het is wel dat deze pro 800 gewoon met dubbele veer is.


https://www.home-barista.com/reviews/pr ... 44660.html

mloes
Berichten: 199
Lid geworden op: za 07 dec 2013, 22:42

Re: Profitec pro 800

Berichtdoor mloes » zo 04 nov 2018, 21:29

Bedankt ik ga het aan Mn leeslijstje toevoegen...
| Profitec Pro 800| niche zero|gaby master A | Genecafe

Gebruikersavatar
seels
Berichten: 251
Lid geworden op: wo 24 aug 2011, 20:20
Locatie: Turnhout

Re: Profitec pro 800

Berichtdoor seels » zo 04 nov 2018, 22:02

veer is er opzich goed terug in te steken hoor

Gebruikersavatar
seels
Berichten: 251
Lid geworden op: wo 24 aug 2011, 20:20
Locatie: Turnhout

Re: Profitec pro 800

Berichtdoor seels » zo 02 dec 2018, 14:16

VERKOCHT


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Terug naar “Te koop aangeboden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten