Mypressi Twist

Ben je al tijden op zoek naar tweedehands espresso apparaat, een gebruikte koffiemolen of een niet meer te krijgen onderdeel of accessoire? Plaats het hier.
fransg
Contacteer:

Mypressi Twist

Berichtdoor fransg » do 14 mei 2020, 13:22

Ik heb er zelf al een (eiglek twee) maar nu wil een vriendin er toch ook graag eentje. Ik heb er een aan haar gegeven maar wil er toch wel een bij als reserve.

Is hier iemand die er een (of twee) heeft die ik zou kunnen kopen?
LONDINIUM L1 & L-R - etzMAX - Baratza - COMPAK R120 - Pavoni - FZ94 - Tonino - Wile - VSTrefractoIV

bobbee

Re: Mypressi Twist

Berichtdoor bobbee » do 14 mei 2020, 22:49

Ik heb er zelf al een (eiglek twee) maar nu wil een vriendin er toch ook graag eentje. Ik heb er een aan haar gegeven maar wil er toch wel een bij als reserve.

Is hier iemand die er een (of twee) heeft die ik zou kunnen kopen?
FRANS, ik heb er ook 1. Erg leuk apparaat! Gehad van een goede vrind (begint met F en eindigt op RANS), ik gebruik hem te weinig en stuur hem naar je op incl de voorraad patronen.

Ik hou je op de hoogte.
If you are brewing a very dark roast, it will form a large dome of hell that will summon Ihsahn, who will ensure that your coffee tastes like the devil.

fransg
Contacteer:

Berichtdoor fransg » vr 15 mei 2020, 09:01

Wow super, dank!!
LONDINIUM L1 & L-R - etzMAX - Baratza - COMPAK R120 - Pavoni - FZ94 - Tonino - Wile - VSTrefractoIV

bobbee

Berichtdoor bobbee » vr 15 mei 2020, 10:19

Heel hartelijk dank voor de tijd dat ik hem heb mogen gebruiken!
If you are brewing a very dark roast, it will form a large dome of hell that will summon Ihsahn, who will ensure that your coffee tastes like the devil.

Terug naar “Te koop gevraagd”