Kinu M47, waar te koop?

Ben je al tijden op zoek naar tweedehands espresso apparaat, een gebruikte koffiemolen of een niet meer te krijgen onderdeel of accessoire? Plaats het hier.
iPim
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 13 jul 2020, 16:13

Kinu M47, waar te koop?

Berichtdoor iPim » do 16 jul 2020, 20:40

Dag allen, een nieuwkomer op het forum hier!

Ik heb sinds kort een Flair Classic en gebruik hiervoor mijn oude Baratza Encore (welke ik ook gebruik voor Aeropress en Chemex), maar ik wil graag een overstap maken naar een staploze handmaler. Ik lees erg goede verhalen over de Kinu M47 en zou graag een Simplicity of Phoenix aanschaffen. Echter, het is me tot nu toe niet gelukt om een webshop of fysieke winkel te vinden binnen Nederland (of Europa met degelijke verzending naar Nederland) die ze verkoopt. Heeft iemand hier wellicht tips?
Profitec GO | Kinu M47 Phoenix | V60/Chemex/CleverDripper/Aeropress | Baratza Encore

bvds
Berichten: 2570
Lid geworden op: do 30 okt 2008, 22:54

Re: Kinu M47, waar te koop?

Berichtdoor bvds » do 16 jul 2020, 21:29

Gewoon rechtstreeks bij Kinu kopen:

https://www.kinugrinders.com/index.php? ... guage=none

Doe de groeten aan Christian Biernatek!

Bas
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13247
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Kinu M47, waar te koop?

Berichtdoor bobbee » do 16 jul 2020, 22:10

Ik had ook even gekeken en zag dat artikelen op pre order staan en in dollar. Dus heb het even nagevraagd bij Christian.

Ik kreeg te horen dat ze momenteel werken aan de webshop en orders via de mail gaan voor Europa. Je kunt hem mailen en bestellen via Invoice@kinugrinders.de

Succes!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

iPim
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 13 jul 2020, 16:13

Re: Kinu M47, waar te koop?

Berichtdoor iPim » vr 17 jul 2020, 00:26

Ik had ook even gekeken en zag dat artikelen op pre order staan en in dollar. Dus heb het even nagevraagd bij Christian.

Ik kreeg te horen dat ze momenteel werken aan de webshop en orders via de mail gaan voor Europa. Je kunt hem mailen en bestellen via Invoice@kinugrinders.de

Succes!
Kijk eens, dat is goede informatie. Hartelijk dank!
Profitec GO | Kinu M47 Phoenix | V60/Chemex/CleverDripper/Aeropress | Baratza Encore


Terug naar “Te koop gevraagd”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron