(Gevonden) LWW - Blind Shaker (of Blind Tumbler)

Ben je al tijden op zoek naar tweedehands espresso apparaat, een gebruikte koffiemolen of een niet meer te krijgen onderdeel of accessoire? Plaats het hier.
Erik82
Berichten: 2858
Lid geworden op: ma 07 nov 2011, 09:22

Re: LWW - Blind Shaker (of Blind Tumbler)

Berichtdoor Erik82 » za 25 aug 2018, 10:09

Ik hoop dat ze dezelfde toleranties hebben als het origineel anders kan het nogal een zooi worden. Alles moet echt zeer nauw aansluiten wil het echt goed werken. De Blind Shaker blijft een geweldig ding.
Dus het origineel is zijn geld wel waar leid ik hieruit af?
Wat mij betreft wel. Ik gebruik hem standaard en ben er erg tevreden mee. Ik heb dan ook wel wat meer over voor het origineel dan voor dat namaakspul.
Strietman CT1, LWW EG-1, Lagom P64, Veel slowkoffie spul

Gebruikersavatar
martinierius
Berichten: 306
Lid geworden op: do 16 okt 2014, 09:41

Re: LWW - Blind Shaker (of Blind Tumbler)

Berichtdoor martinierius » za 25 aug 2018, 23:55

Ik hoop dat ze dezelfde toleranties hebben als het origineel anders kan het nogal een zooi worden. Alles moet echt zeer nauw aansluiten wil het echt goed werken. De Blind Shaker blijft een geweldig ding.
Dus het origineel is zijn geld wel waar leid ik hieruit af?
Wat mij betreft wel. Ik gebruik hem standaard en ben er erg tevreden mee. Ik heb dan ook wel wat meer over voor het origineel dan voor dat namaakspul.
Ik heb al een paar keer aankoop overwogen maar verzendingskosten lijken wat overdreven bij de webshop van het origineel.
DE1+ 1.1 || KINU M47,M68 || Niche || Behmor 1600 PLUS

Erik82
Berichten: 2858
Lid geworden op: ma 07 nov 2011, 09:22

Re: LWW - Blind Shaker (of Blind Tumbler)

Berichtdoor Erik82 » zo 26 aug 2018, 08:49

Gewoon een email sturen. Meestal zijn de verzendkosten dan aanzienlijk lager omdat die zijn ingesteld op grote objecten. Dat doe ik standaard en werkt bijna altijd.
Strietman CT1, LWW EG-1, Lagom P64, Veel slowkoffie spul

Gebruikersavatar
martinierius
Berichten: 306
Lid geworden op: do 16 okt 2014, 09:41

Re: LWW - Blind Shaker (of Blind Tumbler)

Berichtdoor martinierius » di 28 aug 2018, 11:59

Ik heb enkele pb's ontvangen van iemand die mij aanbiedt de 'gelijkaardige' versie te kopen voor 50€ als soort van inkoopactie.
Die persoon zou er enkele aangeschaft hebben en wil de hoge verzendingskost (Australië?) zo een stuk recupereren.
Echter krijg ik een ontwijkend antwoord op de vraag hoeveel die persoon er voor betaald heeft.
Wat opzoekwerk heeft opgeleverd dat de gelijkaardige versie voor minder dan de helft van de prijs online kan gevonden worden.
Ik heb nog geen namen willen noemen om de mogelijkheid te geven een eventueel misverstand uit te klaren.
DE1+ 1.1 || KINU M47,M68 || Niche || Behmor 1600 PLUS

Pti
Berichten: 3246
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: LWW - Blind Shaker (of Blind Tumbler)

Berichtdoor Pti » di 28 aug 2018, 12:25

Voor de goede orde ik ben niet de PB handelaar!

Ik vond ze ook voor 20 a 25€ op Ali, maar ik wilde ze uit respect voor LWW hier niet posten.

Het aanschaffen van meerdere stuks kan je een lelijke naheffing van BTW en invoerrecht opleveren. Als je het officieel en dus "wit" zou willen doen houd je aan die €50 maar weinig over.... Als particulier kun je beter per 1 stuk bestellen dan pies je overal tussendoor qua heffingen.

Tim.R
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 05 mar 2018, 20:16

Re: LWW - Blind Shaker (of Blind Tumbler)

Berichtdoor Tim.R » di 28 aug 2018, 12:46

Edit: Verwijderd.
Laatst gewijzigd door Tim.R op di 28 aug 2018, 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Machine: La Marzocco - GS/3 MP,
Molen: Nuova Simonelli - Mythos Barista
Gadgets: La Marzocco - VST-Strada 17/21 Grams

Pti
Berichten: 3246
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: LWW - Blind Shaker (of Blind Tumbler)

Berichtdoor Pti » di 28 aug 2018, 14:00

Ik heb er persoonlijk weinig moeite mee hoor, maar als iemand op de budget tour wil is hij (helaas) een stuk voordeliger uit door zelf direct in China te shoppen ipv via jouw, via Hongarije naar China. En daar bedoel ik absoluut niet mee te zeggen dat jij kwade bedoeling had of wat aan ook, gezien je aangevoerde reden eerder het tegenovergestelde, maar dat is gewoon wat iemand tegenkomt wanneer hij zelf gaat googlen...

Zo te zien zijn er mininaal twee aanbieders, nu ze hier toch besproken worden;
http://s.aliexpress.com/JjEBzmyi?

http://s.aliexpress.com/77Fraaea?

Tim.R
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 05 mar 2018, 20:16

Re: LWW - Blind Shaker (of Blind Tumbler)

Berichtdoor Tim.R » di 28 aug 2018, 14:21

Ik heb er persoonlijk weinig moeite mee hoor, maar als iemand op de budget tour wil is hij (helaas) een stuk voordeliger uit door zelf direct in China te shoppen ipv via jouw, via Hongarije naar China. En daar bedoel ik absoluut niet mee te zeggen dat jij kwade bedoeling had of wat aan ook, gezien je aangevoerde reden eerder het tegenovergestelde, maar dat is gewoon wat iemand tegenkomt wanneer hij zelf gaat googlen...

Zo te zien zijn er mininaal twee aanbieders, nu ze hier toch besproken worden;
Nou, ik was er anders in ieder geval zonder jouw link nooit achter gekomen. :roll: Anders had ik ze uiteraard daar besteld en nooit zelf de moeite genomen om de huidige weg te bewandelen. Ik heb dan ook mijn eerdere bericht verwijderd.
Machine: La Marzocco - GS/3 MP,

Molen: Nuova Simonelli - Mythos Barista

Gadgets: La Marzocco - VST-Strada 17/21 Grams

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: LWW - Blind Shaker (of Blind Tumbler)

Berichtdoor bobbee » di 28 aug 2018, 21:59

‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
martinierius
Berichten: 306
Lid geworden op: do 16 okt 2014, 09:41

Re: LWW - Blind Shaker (of Blind Tumbler)

Berichtdoor martinierius » di 28 aug 2018, 22:54

Daar is het ongeveer 18€ + 18€ verzending, betalen met kaart zou mogelijk zijn.
DE1+ 1.1 || KINU M47,M68 || Niche || Behmor 1600 PLUS


Terug naar “Te koop gevraagd”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron