Voorstellen

Leuk dat je komt kijken op Koffiepraat.nl! Gebruik dit forum om je voor te stellen. Wie ben je, wat doe je, wat zijn je interesses enzovoorts!
ronaldv
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 04 dec 2020, 00:19

Voorstellen

Berichtdoor ronaldv » vr 04 dec 2020, 17:34

Hi allemaal,

Kijk al een tijdje met wat tussenposen rond op het forum. Sinds deze week een Lelit MaraX aangeschaft dus werd het ook tijd om mij maar eens aan te melden. Hiervoor had ik een Ranchilio Silvia V3 (en daarvoor V2) waar ik op een gegeven moment ook een Auber PID ingebouwd heb.

De Mara nog niet helemaal onder de knie dus wellicht dat ik hier ook nog eens te rade kom. Heb hem aangeschaft bij het Hoofdkwartier en als ik het goed begrepen heb is een van de twee hier ook op het forum actief.

Groet,
Ronald
IMG_3658.jpg
Huidige setup

Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1488
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: Voorstellen

Berichtdoor Dirk Jan » vr 04 dec 2020, 18:40

Welkom, er is al veel geschreven over die machine, dus dat toekomstige advies krijgen zal wel goed zitten.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

Pti
Berichten: 3246
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Voorstellen

Berichtdoor Pti » za 05 dec 2020, 12:04

Hi Ronald, ik Arnoud van het Hoofdkwartier :idea:

Machientje staat er keurig bij! Hendeltje aan de zijkant van de zetgroep mag je trouwens nog verder naar beneden duwen tot voorbij de weerstand. Dan is de groep écht dicht. Waar loop je verder nog tegenaan?

Gebruikersavatar
GuidovW
Berichten: 1331
Lid geworden op: za 06 jan 2018, 13:55

Re: Voorstellen

Berichtdoor GuidovW » za 05 dec 2020, 23:23

Welkom Ronald, hier op het forum. :D
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

bvds
Berichten: 2569
Lid geworden op: do 30 okt 2008, 22:54

Re: Voorstellen

Berichtdoor bvds » za 05 dec 2020, 23:45

Prima machine. Daar ga je veel lol mee beleven. Stap voor stap. Goede koop. Have fun!
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Voorstellen

Berichtdoor bobbee » za 05 dec 2020, 23:59

Welkom Ronald!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’


Terug naar “Stel je voor / jouw set-up”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron