Hallo iedereen

Leuk dat je komt kijken op Koffiepraat.nl! Gebruik dit forum om je voor te stellen. Wie ben je, wat doe je, wat zijn je interesses enzovoorts!
WJS
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 02 mei 2021, 18:02

Hallo iedereen

Berichtdoor WJS » za 08 mei 2021, 21:22

Ik ben Wouter, 65 jaren jong en woon in het mooie Zuid-Oost Brabant. Via de zoektocht naar technische informatie en probleemoplossingen ben ik op dit forum beland en heb met nu ook aangemeld om te kunnen antwoorden of te kunnen posten. Wij hebben een volautomaat van Melitta in gebruik (CI-Touch F 630) zijn goed te spreken over de koffie kwaliteit van het apparaat. Onze Melitta is echter niet zonder problemen gebleken (gelukkig in de garantie) en heeft al een nieuwe aandrijf meenemer en een nieuw keramisch ventiel gemonteerd gekregen. Laatste euvel was een gebroken inlaat van de zetgoep (zie stukje in post https://www.koffiepraat.nl/forum/viewto ... 10#p123402 Fingers crossed dat het nu verder goed gaat ;-)

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Hallo iedereen

Berichtdoor bobbee » zo 09 mei 2021, 07:19

Welkom hier!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1488
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: Hallo iedereen

Berichtdoor Dirk Jan » zo 09 mei 2021, 10:47

Inderdaad, een welkom vanuit het zonnige Drenthe.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.


Terug naar “Stel je voor / jouw set-up”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron