Even voorstellen...

Leuk dat je komt kijken op Koffiepraat.nl! Gebruik dit forum om je voor te stellen. Wie ben je, wat doe je, wat zijn je interesses enzovoorts!
maudbrouns
Berichten: 8
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 18:38

Re: Even voorstellen...

Berichtdoor maudbrouns » do 05 aug 2021, 08:32

Leuk en welkom. Zie ook een moccamaster staan. Succes en veel plezier toegewenst.

Afbeelding
Dankjewel :D De Moccamaster blijft ook favoriet. (En handig als ik bezoek krijg en niet 5 espresso's hoef te maken als ik het nog niet helemaal onder de knie heb haha). Enige nadeel is dat ik daar mijn bonen nog maal met een 'mindere' molen omdat ik niet zoveel zin heb om de Mazzer iedere keer opnieuw in te stellen voor espresso vs. filter.

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Even voorstellen...

Berichtdoor gilleko B. » do 05 aug 2021, 10:01

Leuk en welkom. Zie ook een moccamaster staan. Succes en veel plezier toegewenst.

Afbeelding
Dankjewel :D De Moccamaster blijft ook favoriet. (En handig als ik bezoek krijg en niet 5 espresso's hoef te maken als ik het nog niet helemaal onder de knie heb haha). Enige nadeel is dat ik daar mijn bonen nog maal met een 'mindere' molen omdat ik niet zoveel zin heb om de Mazzer iedere keer opnieuw in te stellen voor espresso vs. filter.
Klopt, je hebt dan een veel grovere filter-maling nodig . Ik gebruik mijn moccamaster niet veel, maar denk eens om ooit hiervoor een handmaler te kopen van Commandante.

Afbeelding



Terug naar “Stel je voor / jouw set-up”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten

cron