Voorstellen - Rick

Leuk dat je komt kijken op Koffiepraat.nl! Gebruik dit forum om je voor te stellen. Wie ben je, wat doe je, wat zijn je interesses enzovoorts!
rickroast
Berichten: 61
Lid geworden op: wo 19 dec 2018, 14:42

Voorstellen - Rick

Berichtdoor rickroast » vr 04 jan 2019, 14:27

Goedemiddag Allen!

Na ruim 2 jaar bijna dagelijks als 'anonieme' gast op dit forum gekeken te hebben, vond ik het nu maar tijd om daadwerkelijk een account aan te maken en me voor te stellen.

Ik ben Rick, 28 jaar en woonachtig in het mooie Vechtdal.

Net als de meesten op dit forum ben ik al van jongs af aan koffie-gek, echter is de passie voor het product pas een stuk later gekomen. Door mijn nieuwsgierigheid en de (toen voornamelijk) geheimen wat koffie met zich meebrengt, ben ik me hierin gaan verdiepen en is er een nieuwe hobby ontstaan. Aardig wat neuzen op verschillende koffie-fora, verschillende boeken en een SCA workshop verder, weet ik dat ik nog steeds weinig van koffie weet :lol:

De reden om mij uiteindelijk te registreren is omdat ik zelf mijn (en wellicht voor anderen) koffie wil branden.
Tevens ben ik bezig met een hobby-bedrijfje in filter-koffiezet-manieren en koffie-merchandise om het maar even zo te noemen.
Hierbij kan ik jullie hulp ongetwijfeld gebruiken, mijn vrouw is een echte topper, maar heeft minder verstand van koffie proeven ;)

Voor nu reeds bedankt voor de afgelopen jaren aan kostbare informatie waar ik mij altijd van heb kunnen voorzien!

Gebruikersavatar
GuidovW
Berichten: 1335
Lid geworden op: za 06 jan 2018, 13:55

Re: Voorstellen - Rick

Berichtdoor GuidovW » vr 04 jan 2019, 17:00

En welkom Rick.
Mooi dat je nu ook mee wilt praten. :idea:
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Voorstellen - Rick

Berichtdoor bobbee » vr 04 jan 2019, 17:40

Welkom Rick.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’


Terug naar “Stel je voor / jouw set-up”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten