Even Voorstellen

Leuk dat je komt kijken op Koffiepraat.nl! Gebruik dit forum om je voor te stellen. Wie ben je, wat doe je, wat zijn je interesses enzovoorts!
mloes
Berichten: 199
Lid geworden op: za 07 dec 2013, 22:42

Even Voorstellen

Berichtdoor mloes » wo 10 apr 2019, 18:21

Hier nog een niche fan: ik gebruik hem/haar zowel voor filter en met mijn hevel. Heerlijk in een handomdraai om te zetten. Ik weet niet of er 60 gram in past maar je kan bonen er zo bij ingooien als je meer maalsel wilt. Maar je moet wel wegen en dan malen. Kwaliteit is goed en consistent. Gewoon een beetje bijhouden bij welke boon welke stand ongeveer. Maar ik heb nooit anders gedaan dan single dosing....

Oh ja en nagenoeg geen retentie (met een beetje borstelen etc.) redelijk uniek volgens mij!

| Profitec Pro 800| niche zero|gaby master A | Genecafe

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13277
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Even Voorstellen

Berichtdoor bobbee » wo 10 apr 2019, 20:24

Hier nog een niche fan: ik gebruik hem/haar zowel voor filter en met mijn hevel. Heerlijk in een handomdraai om te zetten. Ik weet niet of er 60 gram in past maar je kan bonen er zo bij ingooien als je meer maalsel wilt. Maar je moet wel wegen en dan malen. Kwaliteit is goed en consistent. Gewoon een beetje bijhouden bij welke boon welke stand ongeveer. Maar ik heb nooit anders gedaan dan single dosing....

Oh ja en nagenoeg geen retentie (met een beetje borstelen etc.) redelijk uniek volgens mij!
Mloes is ook iemand die ik de niche heb aangeraden destijds. En meteen mooi voorbeeld dat het goed heeft uitgepakt! Het malertje presteert als een reus. Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’


Terug naar “Stel je voor / jouw set-up”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten