( De K10 is evt. te koop voor de liefhebber )
Grmmbll, mijn droommaler...

. Bevalt hij toch niet helemaal?
Ben het met Adriaan eens, zodra je boontjes gaan "popcornen" verandert de maling vrij drastisch. Ikzelf heb er altijd een gewicht op.
Tuurlijk bevalt die prima, alleen ik heb al zo'n vreselijk goede maler en ik wil nog steeds vergelijken met andere malers en toen kwam de K10 voorbij, die is inmiddels van een update voorzien, Bobbee weet waar het over gaat, maar hij doet goed werk maar de mensen aan de kar staan nog steeds elke keer weer naar de VL-M3 te staren alsof ze zoiets nog nooit gezien hebben.

Nieuwelingen aan de kar die hebben dat ook niet, ik had een keer de SM met 84 schijven bij me omdat ik last had van een slippende aandrijfsnaar, dat issue is helemaal opgelost, van de vaste klantjes waren er verscheidene die het verschil direct door hadden, de SM stond uit het zicht en ze proefden het!
Mooi, dan hebben ze al wat geleerd en daar doen we het toch voor!
De K10 komt aardig in de buurt, alleen 500 watt is teveel voor in de kar, als net het element aanslaat en dan de koelkast en verlichting zit ik toch iets boven de generator capaciteit, de VL is maar een 220 watt en dan heb ik geen probleem.