KEEN coffee

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

KEEN coffee

Berichtdoor gilleko B. » di 08 jun 2021, 13:44

Gister een dosing cup (medium versie) van Acaia besteld bij Keen coffee roosters. De volgende dag binnen met een leuke boodschap en nog eens tegen een scherpe prijs. Zal er ook eens koffie bestellen. Denk post ut even vanwege de klantvriendelijke benadering.AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1488
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: KEEN coffee

Berichtdoor Dirk Jan » di 08 jun 2021, 16:54

Leuk!
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

Unexpected
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 03 mei 2021, 15:18

Re: KEEN coffee

Berichtdoor Unexpected » di 08 jun 2021, 17:54

Wat leuk! En heerlijke koffie ook nog eens!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: KEEN coffee

Berichtdoor gilleko B. » di 08 jun 2021, 18:42

Wat leuk! En heerlijke koffie ook nog eens!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Heb geen koffie besteld, maar ik ga er eens proberen!

Afbeelding


Gebruikersavatar
Fisherman
Berichten: 521
Lid geworden op: di 18 aug 2015, 19:57
Locatie: Groningen

Re: KEEN coffee

Berichtdoor Fisherman » wo 09 jun 2021, 09:07

Ze hanteren inderdaad een hele persoonlijke en vriendelijke benadering richting hun klanten!

De bonen die ik van ze heb geproeft (filter) waren zeker niet verkeerd gezien de prijs die ze hanteerden; ik kocht destijds een filterpakket met 4 soorten bonen voor iets van €30,- inclusief verzenden. Espresso kan ik nog niks over zeggen.

Ze waren niet zo goed als Friedhats of Blommers, maar dat mag je misschien ook niet verwachten voor die prijs =). Zeker een goede daily driver

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: KEEN coffee

Berichtdoor gilleko B. » wo 09 jun 2021, 09:28

Ze hanteren inderdaad een hele persoonlijke en vriendelijke benadering richting hun klanten!

De bonen die ik van ze heb geproeft (filter) waren zeker niet verkeerd gezien de prijs die ze hanteerden; ik kocht destijds een filterpakket met 4 soorten bonen voor iets van €30,- inclusief verzenden. Espresso kan ik nog niks over zeggen.

Ze waren niet zo goed als Friedhats of Blommers, maar dat mag je misschien ook niet verwachten voor die prijs =). Zeker een goede daily driver

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Thx Afbeelding

Afbeelding



Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten

cron