manmetbrilkoffie dit weekend 2e zakje gratis

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

manmetbrilkoffie dit weekend 2e zakje gratis

Berichtdoor bobbee » vr 12 jul 2019, 19:00

Kwam deze code tegen op instagram. Dit weekend is de code geldig voor een 2e zakje gratis koffie.

https://www.manmetbrilkoffie.nl/collections/webshop

Code: manmetbriliseenleugenaar
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
Fisherman
Berichten: 521
Lid geworden op: di 18 aug 2015, 19:57
Locatie: Groningen

Re: manmetbrilkoffie dit weekend 2e zakje gratis

Berichtdoor Fisherman » za 13 jul 2019, 01:40

Heeeeeeel fijn. Direct besteld! Thanks Bob

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: manmetbrilkoffie dit weekend 2e zakje gratis

Berichtdoor gilleko B. » za 13 jul 2019, 07:44

Kwam deze code tegen op instagram. Dit weekend is de code geldig voor een 2e zakje gratis koffie.

https://www.manmetbrilkoffie.nl/collections/webshop

Code: manmetbriliseenleugenaar
Thx ik loop er van de week even langs. De laatste keer dat ik er espresso gedronken heb stond er een SlayerAfbeelding. De koffie die ik er toen dronk vertoonde flink wat aciditeit, hoog in zijn zuren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk


Gebruikersavatar
martinierius
Berichten: 306
Lid geworden op: do 16 okt 2014, 09:41

Re: manmetbrilkoffie dit weekend 2e zakje gratis

Berichtdoor martinierius » za 13 jul 2019, 21:58

Slechts 1 zakje op voorraad van 1 soort koffie! Ik zeg dat de code veel verklaart :-p
DE1+ 1.1 || KINU M47,M68 || Niche || Behmor 1600 PLUS

Gebruikersavatar
Fisherman
Berichten: 521
Lid geworden op: di 18 aug 2015, 19:57
Locatie: Groningen

Re: manmetbrilkoffie dit weekend 2e zakje gratis

Berichtdoor Fisherman » za 13 jul 2019, 22:14

"Heb je gekozen om je bestelling in onze branderij op te halen? Dan is je bestelling direct klaar en kan je door de week tussen 7 en 5 en in het weekend tussen 8 en 6 je bestelling ophalen aan de Vijverhofstraat 70 in Rotterdam. "

Ik ben vandaag langs geweest om mijn koffie op te halen. Of ik een mailtje had gekregen, waarin zou zijn aangekondigd dat ik mijn koffie kon afhalen. "Uhh ja??" En ik liet bovenstaande zien. Ben min of meer weggehoond met de vraag hoe ik erbij kwam om nu mijn koffie te halen, ik kon toch wel begrijpen dat ze het druk hadden.

Niet leuk. Was de eerste en laatste keer Manmetbril, ondanks de mooie deal.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

Pti
Berichten: 3246
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: manmetbrilkoffie dit weekend 2e zakje gratis

Berichtdoor Pti » za 13 jul 2019, 23:10

Beste manier om een impressie te maken indd. Wsl iemand die ergens achter de computer een leuke actie bedacht en vergat het personeel in de zaak/of branderij ervan op de hoogte stellen.

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: manmetbrilkoffie dit weekend 2e zakje gratis

Berichtdoor gilleko B. » za 13 jul 2019, 23:19

"Heb je gekozen om je bestelling in onze branderij op te halen? Dan is je bestelling direct klaar en kan je door de week tussen 7 en 5 en in het weekend tussen 8 en 6 je bestelling ophalen aan de Vijverhofstraat 70 in Rotterdam. "

Ik ben vandaag langs geweest om mijn koffie op te halen. Of ik een mailtje had gekregen, waarin zou zijn aangekondigd dat ik mijn koffie kon afhalen. "Uhh ja??" En ik liet bovenstaande zien. Ben min of meer weggehoond met de vraag hoe ik erbij kwam om nu mijn koffie te halen, ik kon toch wel begrijpen dat ze het druk hadden.

Niet leuk. Was de eerste en laatste keer Manmetbril, ondanks de mooie deal.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Hij had zeker zijn Bril niet op. Ik ga er maar niet langs!!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk


Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: manmetbrilkoffie dit weekend 2e zakje gratis

Berichtdoor bobbee » zo 14 jul 2019, 09:26

Gisteren was er nog meer op voorraad. Gewoon een slechte actie en compleet verkeerd gecommuniceerd trekkertje. Hou daar niet zo van. Was beter als er stond "30 zakjes beschikbaar" of zoiets dergelijks per boon ipv "hele weekend geldig"!
Ook vervelend als je zo te woord wordt gestaan, heb helaas al eens eerder zoiets gehoord.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
Fisherman
Berichten: 521
Lid geworden op: di 18 aug 2015, 19:57
Locatie: Groningen

Re: manmetbrilkoffie dit weekend 2e zakje gratis

Berichtdoor Fisherman » zo 14 jul 2019, 11:30

Ik was wel een beetje verbaasd door deze actie omdat het niet vaak voorkomt dat een gerenommeerde koffiebrander zulke kortingen geeft. Omdat ik om me heen wel relatief goede verhalen hoor over de kwaliteit van deze man met bril, was dit een uitgelezen moment om het eens te proberen.

E.e.a. was gewoon niet goed gestroomlijnd, kan natuurlijk gebeuren. M.i. was een mailtje met "hi Fisherman, de koffie ging heel hard dus we hebben niks meer. Wil je s.v.p. even wachten zodat we meer kunnen maken? Thanks!" voldoende geweest, had ik braaf gewacht.

Hoog hipstergehalte in en om die tent trouwens. Heb niet vaak zo'n hoge concentratie gezien buiten de Coffee Company om. Wordt ik altijd een beetje kriebelig van en nu moet ik dus nog een keer terug.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron