CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15074
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor fransg » vr 20 mar 2020, 15:19

Ik helpt graag, maar ik geeft 't niet weg.
Is goed, moet iedereen zelf weten.

Ik heb er geen moeite mee om, als het om een bedrijfje uit de eigen omgeving gaat, net wat extra's te doen, een hand uit te steken zonder dat ik er onmiddellijk iets voor terug krijg.

Wie geen €30 heeft moet het zeker niet doen en wie zich niet een eventueel later niet meer geldige € 20 tegoedbon kan veroorloven moet er ook niet aan beginnen.

Ik las van een ondernemer die het vergelijkt met klanten van V&D die kort voor het faillissement PER SE hun tegoedbon wilden verzilveren. Dat is niet iets waar we nu een kleine ondernemer mee moeten aanvallen. Gaat die failliet dan is dat heel erg voor hem en zijn medewerkers, minder voor de klant die achterblijft met een tegoedbon.
Schermafbeelding 2020-03-20 om 15.20.38.png
Schermafbeelding 2020-03-20 om 15.21.19.png
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
Fisherman
Berichten: 521
Lid geworden op: di 18 aug 2015, 19:57
Locatie: Groningen

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor Fisherman » vr 20 mar 2020, 15:22

En daar valt zeker iets voor te zeggen, in het bijzonder wanneer het de persoonlijke kringen betreft.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15074
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor fransg » vr 20 mar 2020, 15:28

Schermafbeelding 2020-03-20 om 15.27.00.png
Uit de Volkskrant:
Uitgesteld eten kopen kan ook. Er is een speciale website geopend koopeenvoucher.nu waar gasten alvast een tegoedbon kunnen kopen voor een etentje na de crisis, als alles voorbij is. Het moet restaurants helpen de crisis te doorstaan. De tegoedbon moet meteen worden afgerekend, wanneer het diner genuttigd kan worden (if ever) is onduidelijk.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
Marcje
Berichten: 1254
Lid geworden op: wo 17 aug 2016, 20:42
Locatie: Waalre

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor Marcje » vr 20 mar 2020, 15:47

Wie geen €30 heeft moet het zeker niet doen en wie zich niet een eventueel later niet meer geldige € 20 tegoedbon kan veroorloven moet er ook niet aan beginnen.

En ook als je wel €30 hebt, en je een €20 tegoedbon kunt veroorloven hoef je er er aan te beginnen.
Ik volg de lijn van Fisherman wat dat betreft wel. Ik koop zowieso vaak lokaal (bij de fietsenwinkel of andere kleine ondernemers), maar ik zou persoonlijk eerder geneigd zijn om hun boontjes te kopen als het een 'no strings attached' aanbieding was. En dan hoeft het niet eens spotgoedkoop te zijn.
dus...

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15074
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor fransg » vr 20 mar 2020, 16:14

Is aan de ondernemer om te bepalen wat hij aan wil bieden.

Eventueel een button erbij die men als klant dan trots kan opspelden:

1) Wel GOED maar niet GEK
(500g koffie voor een tientje, gratis thuisbezorgd)

2) WELDOENER
(500g koffie plus bonnetjes voor €30)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Pti
Berichten: 3258
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor Pti » vr 20 mar 2020, 16:16

Schermafbeelding 2020-03-20 om 15.27.00.png

Uit de Volkskrant:
Uitgesteld eten kopen kan ook. Er is een speciale website geopend koopeenvoucher.nu waar gasten alvast een tegoedbon kunnen kopen voor een etentje na de crisis, als alles voorbij is. Het moet restaurants helpen de crisis te doorstaan. De tegoedbon moet meteen worden afgerekend, wanneer het diner genuttigd kan worden (if ever) is onduidelijk.
En vooral niet F#cking hamsteren, ik veeg al drie dagen mijn kont af met de huiskat en ik hem nog een keertje wat bijdraaien maar dan is ie echt volledig opgebruikt...

Gebruikersavatar
Fisherman
Berichten: 521
Lid geworden op: di 18 aug 2015, 19:57
Locatie: Groningen

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor Fisherman » vr 20 mar 2020, 16:59

Is aan de ondernemer om te bepalen wat hij aan wil bieden.

Eventueel een button erbij die men als klant dan trots kan opspelden:

1) Wel GOED maar niet GEK
(500g koffie voor een tientje, gratis thuisbezorgd)

2) WELDOENER
(500g koffie plus bonnetjes voor €30)
Een advies waar menig ondernemer een factuur van 50k zou moeten aftikken bij het lokale adviesbureau, gratis aangeboden door de leden van KoffiePraat.

Dat maakt ons weldoeners.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

Keyser
Berichten: 1377
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor Keyser » vr 20 mar 2020, 17:25


En vooral niet F#cking hamsteren, ik veeg al drie dagen mijn kont af met de huiskat en ik hem nog een keertje wat bijdraaien maar dan is ie echt volledig opgebruikt...
Jij ook al? Wij hebben gelukkig twee katten. Maar ik heb vertrouwen dat er morgen weer toiletpapier is, als overbrugging voor deze dag de cavia gepakt. Mocht er morgen nog niets zijn, dan moet de tweede kat er ook aan geloven. Gelukkig zijn ze langharig.


Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15074
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor fransg » vr 20 mar 2020, 18:55

Een advies waar menig ondernemer een factuur van 50k zou moeten aftikken bij het lokale adviesbureau, gratis aangeboden door de leden van KoffiePraat.

Dat maakt ons weldoeners.
Ja precies!

Wat veel mensen zich niet realiseren is dat het zo alweer bijna koneginnedag is en die staat natuurlijk in het teken van "de situatie" dus Corona. Ik voel al aan mijn water dat dit jaar de gebruikelijke 'lintjesregen' met het opspelden van ridderorden in de verschillende graden ook dit thema zal hebben. Dus nu geen hoogbejaarden die al 75 jaar penningmeester zijn van de klaverjasvereniging, maar een uitgelezen kans voor jongeren onder de 65 zoals ik, om "met een smoesje naar het gemeentehuis" te worden gelokt (ik speel dan helemaal niks door te hebben natuurlijk) waar dan (achter een sluis handreiniger en koortsthermometer) Koningin Maxima staat, met Femke Halsema en een sterk uitgedund maar uitgelezen gezelschap, op minimaal 2 meter afstand van elkaar en natuurlijk wat mensen van de omroepen. Dan wordt iemand in het zonnetje gezet die, zonder het eigenbelang uit het oog te verliezen (want Hollander nietwaar) toch een kleinigheid extra heeft gegund aan een landgenoot in de penarie. Ik speel dan enorm ontroerd en overdonderd te zijn, waarna ik dan toch, na enige gebaren van ach laat mij maar, het was niets, toch net op tijd het A4tje met mijn toespraak uit de binnenzak haal.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13266
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor bobbee » vr 20 mar 2020, 19:53

Mijn amigo Joffrey van Zwartekoffie.nl kan ook op de lijst!

https://www.instagram.com/p/B98341KHHMO/

Omdat ook wij te maken hebben met stagnerende verkoop vanwege het wegvallen van vooral onze zakelijk klanten, geven we aan iedereen die koffie koopt 15% korting op de aankoop met de promocode: doemijmaarkoffie⠀

Incl. verzending kom je dan ongeveer uit op 12,50 euro voor 500 gram.

Roasts komen van lief, klein project waar Joffrey zelf DIRECT bij betrokken is, sterker nog, als je écht direct trade zoekt... dan is dit hét schoolvoorbeeld. Hij maakt de betalingen direct over aan de boeren, zonder tussenkomst van niemand!
Lichte, medium zijn single lots, donkerdere blend met Uganda Robusta. Vertrouw mij maar, allemaal prima te pruimen!
Pichichi approved...
Dank voor het doorgeven. Ik voeg hem direct toe!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron