CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
Gebruikersavatar
Fisherman
Berichten: 521
Lid geworden op: di 18 aug 2015, 19:57
Locatie: Groningen

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor Fisherman » vr 20 mar 2020, 20:34

Een advies waar menig ondernemer een factuur van 50k zou moeten aftikken bij het lokale adviesbureau, gratis aangeboden door de leden van KoffiePraat.

Dat maakt ons weldoeners.
Ja precies!

Wat veel mensen zich niet realiseren is dat het zo alweer bijna koneginnedag is en die staat natuurlijk in het teken van "de situatie" dus Corona. Ik voel al aan mijn water dat dit jaar de gebruikelijke 'lintjesregen' met het opspelden van ridderorden in de verschillende graden ook dit thema zal hebben. Dus nu geen hoogbejaarden die al 75 jaar penningmeester zijn van de klaverjasvereniging, maar een uitgelezen kans voor jongeren onder de 65 zoals ik, om "met een smoesje naar het gemeentehuis" te worden gelokt (ik speel dan helemaal niks door te hebben natuurlijk) waar dan (achter een sluis handreiniger en koortsthermometer) Koningin Maxima staat, met Femke Halsema en een sterk uitgedund maar uitgelezen gezelschap, op minimaal 2 meter afstand van elkaar en natuurlijk wat mensen van de omroepen. Dan wordt iemand in het zonnetje gezet die, zonder het eigenbelang uit het oog te verliezen (want Hollander nietwaar) toch een kleinigheid extra heeft gegund aan een landgenoot in de penarie. Ik speel dan enorm ontroerd en overdonderd te zijn, waarna ik dan toch, na enige gebaren van ach laat mij maar, het was niets, toch net op tijd het A4tje met mijn toespraak uit de binnenzak haal.
En dat siert jou, als nederige Nederlander. Ik wil suggereren dat je dan circa 1 alinea besteedt aan goede koffie, kijk dan wel uit met uitspraken over "ongewassen Kenianen", dat kan tot onbedoelde reacties leiden. Voor je weet hebben we kak aan de knikker en moet iedereen weer onnodig veel toiletpapier aanschaffen om de knikkers te poetsen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

Gebruikersavatar
pichichi
Berichten: 835
Lid geworden op: ma 18 aug 2008, 12:34
Locatie: Soest

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor pichichi » vr 20 mar 2020, 20:44

Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15058
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor fransg » vr 20 mar 2020, 21:05

En dat siert jou, als nederige Nederlander.
De woorden 'nederig' en 'Nederlander' lees je normaal nooit naast elkaar (wat onze Belgische leden kunnen beamen) maar nu mag het weleens inderdaad. Ik ga het 'lintje' (in dit geval een flinke brede en veelkleurige lint passend bij de hoge orde, want waar men in de provincie doorgaans 'gewone' ridderorden uitdeelt loop je hier in de hoofdstad meestal wel met iets als officier de deur uit, maar goed daar gaat het niet om en daar doe je het niet voor, het is je plicht, je roeping en van die dingen meer) ook dagelijks opdoen, niet uit opschepperij, maar om op mijn beurt ook ánderen te inspireren en tot voorbeeld te zijn. Ik houd me verre van stroomstootwapens en ik zal Maxima geruststellen dat ik ook niet in de drugs zit, afgezien van die koffie.
Ik wil suggereren dat je dan circa 1 alinea besteedt aan goede koffie, kijk dan wel uit met uitspraken over "ongewassen Kenianen", dat kan tot onbedoelde reacties leiden.
Oh ja! Goed dat je 't zegt.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor bobbee » za 21 mar 2020, 18:55

Dutch barista coffee toegevoegd
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor bobbee » zo 22 mar 2020, 11:28

White Label Coffee toegevoegd!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor bobbee » ma 23 mar 2020, 08:00

Coffee company toegevoegd
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

bvds
Berichten: 2570
Lid geworden op: do 30 okt 2008, 22:54

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor bvds » ma 23 mar 2020, 10:00

Lock down filterpakket van Single Estate is top. Kraakvers. Rwanda, Peru en Costa Rica. De rwanda inmiddels getest en die bevalt goed. Sappige mandarijn.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor bobbee » ma 23 mar 2020, 10:04

‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
Fisherman
Berichten: 521
Lid geworden op: di 18 aug 2015, 19:57
Locatie: Groningen

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor Fisherman » ma 23 mar 2020, 12:14

Lock down filterpakket van Single Estate is top. Kraakvers. Rwanda, Peru en Costa Rica. De rwanda inmiddels getest en die bevalt goed. Sappige mandarijn.
Ja, ze zijn echt wel goed! Ben zelf begonnen met de Peruaan die een aangenaam vol mondgevoel geeft. Ook zat er een Anaerobe Braziliaan bij, bij mij. Die heb ik nog niet goed kunnen zetten, teveel fines.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk


All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

Berichtdoor bobbee » ma 23 mar 2020, 12:47

Lock down filterpakket van Single Estate is top. Kraakvers. Rwanda, Peru en Costa Rica. De rwanda inmiddels getest en die bevalt goed. Sappige mandarijn.
Ja, ze zijn echt wel goed! Ben zelf begonnen met de Peruaan die een aangenaam vol mondgevoel geeft. Ook zat er een Anaerobe Braziliaan bij, bij mij. Die heb ik nog niet goed kunnen zetten, teveel fines.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Die Brazilian smaakt niet naar een Brazilian en dat is erg goed! Hele goede filterkoffie! Heerlijk zoet.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten