Niet alleen bij de horeca en de koffiebranders is het stil. Ook de koffiemonteur kan wel een boost gebruiken....

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
HanR
Berichten: 1957
Lid geworden op: do 17 apr 2014, 20:39
Locatie: Delft
Contacteer:

Niet alleen bij de horeca en de koffiebranders is het stil. Ook de koffiemonteur kan wel een boost gebruiken....

Berichtdoor HanR » vr 27 mar 2020, 21:49

Om maar met de deur in huis te vallen:
Sluiting van de horeca treft natuurlijk niet alleen de koffiebranders.
Ook de koffiemonteur moet er aan geloven.
Zowel de groten als de kleintjes. Gelukkig heb ik geen personeel waar ik voor te zorgen heb, maar de huur moet wel betaald worden.

Door al het thuiswerken krijgt uw koffiemachine het extra zwaar.
Daarom nu een uitstekende gelegenheid om uw machine langs te brengen voor de onderhoudsbeurt waar hij/zij al zo lang op wacht.
Omdat thuiswerken zonder koffie ondenkbaar is, krijgt iedereen die zijn koffiemachine vanaf 1 april 2020 brengt voor onderhoud of reparatie een moka pot kado. Zie voor details mijn website.

http://redspresso.nl/uncategorized/thuiswerk-aktie/

Gebruikersavatar
Fisherman
Berichten: 521
Lid geworden op: di 18 aug 2015, 19:57
Locatie: Groningen

Re: Niet alleen bij de horeca en de koffiebranders is het stil. Ook de koffiemonteur kan wel een boost gebruiken....

Berichtdoor Fisherman » vr 27 mar 2020, 23:32

Vervelend om te lezen dat de neerslag ook bij jou terecht komt HanR. Ik hoop dan ook dat je het hoofd boven water kan houden in deze zware tijd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Niet alleen bij de horeca en de koffiebranders is het stil. Ook de koffiemonteur kan wel een boost gebruiken....

Berichtdoor bobbee » vr 27 mar 2020, 23:57

Ja, en niet omdat Han vriend is van het forum, maar ik kan iedereen gerust naar Han doorsturen voor een onderhoud /reparatie van een espressomachine!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

daand
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 04 jan 2015, 14:17

Re: Niet alleen bij de horeca en de koffiebranders is het stil. Ook de koffiemonteur kan wel een boost gebruiken....

Berichtdoor daand » za 28 mar 2020, 10:03

Zou je graag een kleine boost geven, heb via je site een berichtje gestuurd.
Mooi als we elkaar zo een beetje kunnen helpen!

Sent from my SM-T720X using Tapatalk


Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14930
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Niet alleen bij de horeca en de koffiebranders is het stil. Ook de koffiemonteur kan wel een boost gebruiken....

Berichtdoor fransg » za 28 mar 2020, 10:20

Goeie actie!

Misschien een goed idee om de website wat uit te breiden met een lijst van wat er zoal te koop is, dan kan men daar kijken en denken "ach, weet je wat, ik bestel dat ding" van iets waarvan men nu nog niet weet dat men het "nodig" heeft...
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
GuidovW
Berichten: 1331
Lid geworden op: za 06 jan 2018, 13:55

Re: Niet alleen bij de horeca en de koffiebranders is het stil. Ook de koffiemonteur kan wel een boost gebruiken....

Berichtdoor GuidovW » za 28 mar 2020, 11:18

Wat een leuke actie, Han.
En een mooi potje ook. :D

Vervelend dat je het als kleine zelfstandige gelijk merkt, nu de corona volop toeslaat. :x
Het zou idd een mooi idee zijn om op je site je machines te koop te zetten. :idea:
Ik zal een beetje reclame voor je maken. ;)

Een nieuwe machine krijg ik er thuis nu ook niet door.... :roll:
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

rickroast
Berichten: 61
Lid geworden op: wo 19 dec 2018, 14:42

Re: Niet alleen bij de horeca en de koffiebranders is het stil. Ook de koffiemonteur kan wel een boost gebruiken....

Berichtdoor rickroast » za 28 mar 2020, 21:13

Ondanks dat de situatie alles behalve leuk is, vind ik het persoonlijk wel mooi om te zien hoe creatief ondernemers worden. Ik vind de actie van HanR daarom ondanks de situatie erg tof en creatief verzonnen.

Ik hoop dat je deze moeilijke periode goed doorkomt en zal je zeker aanbevelen :!:

daand
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 04 jan 2015, 14:17

Re: Niet alleen bij de horeca en de koffiebranders is het stil. Ook de koffiemonteur kan wel een boost gebruiken....

Berichtdoor daand » vr 10 apr 2020, 14:20

Inmiddels heeft HanR een onderhoudsbeurt aan mijn machine uitgevoerd.
Wat mij betreft een grote aanrader, keurig netjes kreeg ik mijn machine afgesteld terug.
Zelfs het rubbertje van mijn portafilter vervangen :)

Prijs viel mij echt reuze mee en het mokkapotje was een fijne vervanger in de tussentijd.
Daarbij is Han ook nog eens een fijne vent.
Kom zeker terug voor mijn volgende onderhoudsbeurt.



Sent from my SM-T720X using Tapatalk



Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron