Het hoofd afkoelen met koffie

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
Sparkies
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 22 jun 2020, 19:35

Het hoofd afkoelen met koffie

Berichtdoor Sparkies » do 25 jun 2020, 16:53

Koffie, ik houdt ervan. Een echte koffieliefhebber maar ben zelf niet zo goed in het maken van koffie. Soms probeer ik wat of inspireert iemand mij. Vandaar dat ik inmiddels al wel een paar favorietjes heb. Ik heb ze zelf op mijn website https://sparkies.eu/recept-mijn-favorie ... te-koelen/staan. Ik maak ze ook klaar in de kliniek en ook de begeleiders zijn inmiddels fan.

In mijn zoektocht naar koffie recepten kwam ik hier terecht. Leuk om te lezen en ervaringen te delen. :D

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: Het hoofd afkoelen met koffie

Berichtdoor we tigers » do 25 jun 2020, 17:49

Dit klinkt zo ontzettend als reclamepraat dat ik mijn hoofd moet koelen. Misschien wel met koffie.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15045
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Het hoofd afkoelen met koffie

Berichtdoor fransg » do 25 jun 2020, 18:04

Dat dacht ik aanvankelijk eveneens, maar nadat ik verder op hun website keek las ik dat het ook een moedige poging is om op een positieve en opgewekte manier het leven tegemoet te treden na een hoop tegenslag. Dat gun ik de zusjes dan wel weer.

Ik denk ook dat de 'toon en stijl van reclame' iets is wat voor een aantal jongeren gewoon de stijl van de dag is. Op de NOS.NL zag ik een item over een van de tieners van onze koninklijke famielje en dat meisje instagramt er lustig op los, wil ermee tonen 'hoe gewoon ze is' terwijl je ook zou kunnen zeggen dat ze net zo gewoon is als de Kardashians maar ik ga me er geen oordeel over aanmeten omdat ik ruim 50 jaar te oud ben om zulke dingen te kunnen begrijpen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13247
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Het hoofd afkoelen met koffie

Berichtdoor bobbee » do 25 jun 2020, 18:34

Hij staat wel in de goede rubriek. Ik denk dat dit de eerste spammer is die het in 1x goed plaatst!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15045
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Het hoofd afkoelen met koffie

Berichtdoor fransg » do 25 jun 2020, 18:47

Welkom dames!!

En wat een schat van een hulphond.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: Het hoofd afkoelen met koffie

Berichtdoor we tigers » do 25 jun 2020, 21:16

Jullie hebben gelijk, heren. Het was de toon die mij raakte. Internet wordt erg bevolkt door mensen die allerlei zaken willen verkopen dat ik allergisch reageer op een toon die die kant op gaat. Moet ik dus toch weer het hoofd afkoelen ;)
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

Keyser
Berichten: 1377
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: Het hoofd afkoelen met koffie

Berichtdoor Keyser » do 25 jun 2020, 22:32

Welkom dames! Wat goed dat jullie zo inzetten op positiviteit op lastige momenten in het leven.
Mooi om te zien dat jullie tegenslag omzetten in kracht. Ik hoop dat jullie website en shop een succes wordt.

In ieder geval veel plezier hier op het forum en wie weet kent het maken van koffie straks geen geheimen meer voor je

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13247
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Het hoofd afkoelen met koffie

Berichtdoor bobbee » do 25 jun 2020, 22:39

Jullie hebben gelijk, heren. Het was de toon die mij raakte. Internet wordt erg bevolkt door mensen die allerlei zaken willen verkopen dat ik allergisch reageer op een toon die die kant op gaat. Moet ik dus toch weer het hoofd afkoelen ;)
Ik kom daar volledig in mee hoor en snap jouw reactie heel goed. Linkje in de post naar hun eigen website in de tekst enzo. Prima, dat mag maar is natuurlijk wel gewoon reclame maken, of het nou positief is of niet.

Wat ik fijn vind is dat deze spam post voor aandacht in het juiste hoekje staat. Dan hoef ik er niks mee te doen namelijk. Verder wens ik ze natuurlijk alle geluk van de wereld met hun website. Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron