De Koffiebox van Koffietje.nl

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6374
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Re: De Koffiebox van Koffietje.nl

Berichtdoor cremalover » vr 26 jun 2020, 14:51

750 gram 29.95 euro????

Gaat nergens over. Voor mij dan natuurlijk.

Het concept spreekt me wel aan trouwens.
Maar prijszetting klopt voor mij niet.
Succes.
Het lijkt veel geld, maar ik sla er niet van achterover. Ik vind zelf 1kg voor €25 heel redelijk, als men de koffie in een retourdoos komt ophalen en die doos later weer teruggeeft.

Wanneer het in kleinere verpakkingen gaat, dus extra zakjes, met informatief en leuk vormgegeven geprinte labels, het moet opgehaald, samengesteld, gefactureerd, ingepakt, naar postkantoor gebracht, Track en Trace gemaild, daarna telefoontjes en mails over waar blijft mijn zending, ik had toch graag wat anders kan dat nog, het is voor een blog dus kunt u mij even alles gratis toezenden, eer ik de maler goed had was 200g al op kunt u me de volgende keer een zakje voor niks er extra bij doen dank u...

Daar zou ik heel slecht tegen kunnen.
Met 3 kilo per maand zou ik dan op 120 euro per maand uit komen.
Zal voor ieder anders liggen maar ik zou me in dat geval gaan verdiepen in thee.Terwijl ik dat niet te drinken vind.

Gebruikersavatar
Koffietje.nl
Berichten: 10
Lid geworden op: za 22 feb 2020, 19:54
Contacteer:

Re: De Koffiebox van Koffietje.nl

Berichtdoor Koffietje.nl » vr 26 jun 2020, 14:59

10 euro per 250 gram goede koffie van een micro branderij is normale prijs voor Nederland. Vaak zitten ze tussen de 10 en 16 euro excl verzendkosten.

Ik vind het een leuk concept maar ik bestel vaak 4x 250 gram filterkoffie per maand bij een brander. Vaak zijn de verzendkosten dan erbij in omdat het boven een bepaald bedrag uitkomt. Friedhats vanaf 25 euro, single estate vanaf 35 euro, keen vanaf 30 euro, blommers vanaf 30 euro etc...

Ik zou dus wel een pakketje van 4x250 gram willen zien voor 40 euro (of minder) incl verzendkosten.

Ook goed om te zien wat je gaat ontvangen als je een bestelling plaatst. Bij andere moet je afwachten wat je krijgt en ik vind niet iedere brander goed voor mijn smaak.
Hey Bob,

Super bedankt voor je feedback! Leuk dat jij zelf zo iedere maand een andere koffiebrander uitzoekt :) Bij deze editie kun je ook 1, 2 of 3 koffiezakjes bestellen, maar ik heb zelf nog niet eerder gedacht aan 4 stuks..Goed idee!! Misschien wel als de stad Amsterdam aan de beurt is... :)

Thanks, Sám
Filter: Comandante C40 • Fellow Stagg EKG • Acaia Pearl S • AeroPress

Gebruikersavatar
Koffietje.nl
Berichten: 10
Lid geworden op: za 22 feb 2020, 19:54
Contacteer:

Re: De Koffiebox van Koffietje.nl

Berichtdoor Koffietje.nl » vr 26 jun 2020, 15:14

Mag ik vragen wat het voordeel van deze box is ten opzichte van dat ik het zelf bij de brander bestel? Behalve het leuke concept en de mix van branders bij elkaar en daarmee besparing op de verzendkosten? Zijn al voordelen opzich hoor AfbeeldingAfbeelding
Hey Keyser,

Super goede vraag! Het is voor mensen die het leuk vinden om iedere maand iets nieuws te proberen. En via De Koffiebox kan dat! Deze maand bijvoorbeeld zit er een koffiebrander bij die geen webshop online heeft en die eigenlijk alleen in zijn koffiebar verkoopt. Toevallig heeft de andere koffiebrander zijn allernieuwste koffie in De Koffiebox. Met andere woorden, de mensen die hem bestellen hebben een primeurtje en krijgen echt iets unieks! :)

En daarnaast mogen de branders zelf beslissen wat ze meegeven zoals korting op hun website of gratis kopje koffie in hun koffiebar. Hoeft niet uiteraard..

Het doel is uiteindelijk genieten van koffie! ( Ook thuis)

Thanks, Sám
Filter: Comandante C40 • Fellow Stagg EKG • Acaia Pearl S • AeroPress

Gebruikersavatar
Koffietje.nl
Berichten: 10
Lid geworden op: za 22 feb 2020, 19:54
Contacteer:

Re: De Koffiebox van Koffietje.nl

Berichtdoor Koffietje.nl » vr 26 jun 2020, 15:17

Mag ik vragen wat het voordeel van deze box is
Ik vermoed zelf dat het een mix is van dingen als missie, passie, beleving, leuk, duurzaam, eerlijk, fair en excellente kwaliteit voor een redelijke prijs plus het gemak van keuzevrijheid en preselectie zodat een uitmuntende combinatie kan worden bereikt waarbij door middel van synergie het beste van iedereen naar voren komt juist in deze tijd waarin we onze ambachtelijke branders willen steunen.
WAUW! :D Ik kan het zelf niet beter omschrijven, maar precies dit!

Thanks, Sám!
Filter: Comandante C40 • Fellow Stagg EKG • Acaia Pearl S • AeroPress

Keyser
Berichten: 1376
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: De Koffiebox van Koffietje.nl

Berichtdoor Keyser » vr 26 jun 2020, 15:58

Mag ik vragen wat het voordeel van deze box is
Ik vermoed zelf dat het een mix is van dingen als missie, passie, beleving, leuk, duurzaam, eerlijk, fair en excellente kwaliteit voor een redelijke prijs plus het gemak van keuzevrijheid en preselectie zodat een uitmuntende combinatie kan worden bereikt waarbij door middel van synergie het beste van iedereen naar voren komt juist in deze tijd waarin we onze ambachtelijke branders willen steunen.
WAUW! :D Ik kan het zelf niet beter omschrijven, maar precies dit!

Thanks, Sám!
Bedankt voor je antwoord Sam AfbeeldingAfbeelding
Ik zal een keer een box van je afnemen. Alleen heb ik momenteel iets teveel koffie in huis Afbeelding

En ja, die Frans kan er wat van. Zorg alleen dat je weg bent zodra hij vis en koffie in één verhaal bij elkaar weet te brengen. Wel weer leuk wanneer er eens een havenstad aan de beurt is. Afbeelding

Gebruikersavatar
swimmer
Berichten: 298
Lid geworden op: do 12 feb 2009, 00:11
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Koffiebox van Koffietje.nl

Berichtdoor swimmer » vr 26 jun 2020, 20:52


Met 3 kilo per maand zou ik dan op 120 euro per maand uit komen.
Zal voor ieder anders liggen maar ik zou me in dat geval gaan verdiepen in thee.Terwijl ik dat niet te drinken vind.
Vergis je maar niet - voor goede thee leg je al gauw € 8,- voor 50g neer. Dan ben je ver boven de € 120,- per maand ... voor 1 kilo Afbeelding
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron