NIEUW - independent coffee

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
independentcoffee
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 25 aug 2019, 21:09

NIEUW - independent coffee

Berichtdoor independentcoffee » wo 21 okt 2020, 23:12

Hey allemaal,

Even voorstellen: Wij zijn Sebastiaan & Laurent, twee koffienerds die al vele jaren meedraaien in de koffie-industrie.
Omdat deze passie en groter podium behoeft dan de hobbystatus, zijn we onze eigen branderij begonnen. We branden vers en op kleine schaal. We roasten met een PROBAT. Wij doen dit echt omdat we het leuk vinden & iedereen met onze koffie willen bereiken die koffie net zo tof vind als ons. Bijzondere koffie die jullie thuiservaring naar een hoger niveau tilt.

Ik, Laurent, ben de brander. Ik heb zo'n 10+ jaar ervaring als barista en meer dan 3 jaar als koffiebrander. Ik heb ook in een grote specialty branderij gewerkt. Na mijn carriere buiten de koffiewereld voort te hebben gezet miste ik iedere dag contact met dit mooie product. Nu in onze micro-branderij kan ik me weer uitleven :) Ik mis in koffie vaak de balans tussen zoet, zuur en bitter. Sommige koffie is heel zuur, echt too much.. Dan weer donkerder en bitter, tikkeltje zoet, maar geen zuurtje. Deze balans is hetgeen ik zoek in onze roast.

Wat ik verder voor jullie ook relevant vind om te melden; we werken met een "fixed" marge (niet-procentueel, maar absoluut). Dat wil zeggen dat als je bij ons meer betaalt voor een kilo koffie, iedere euro extra kwaliteit is die je koopt.

Onze website: www.independentcoffee.nl

Check ook onze "roasters choice" .. Wij kiezen dan de koffie, hele goede koffie voor een hele mooie prijs...

Heb je vragen, stuur ons een berichtje of reageer hieronder!

Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1488
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: NIEUW - independent coffee

Berichtdoor Dirk Jan » do 22 okt 2020, 08:16

Leuk bezig! zou ik zeggen.
De naam met 'independent' er in roept bij mij associaties met 'open source software'. En dat is voor mij een goede. Ik ga jullie site bekijken. Wat mij betreft: welkom.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron