enquête

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
Itse Hil
Berichten: 1
Lid geworden op: di 17 nov 2020, 12:05

enquête

Berichtdoor Itse Hil » di 17 nov 2020, 14:57

Help ons door de korte enquête in te vullen!☕️

Deze enquete is voor Pre-Beans. Pre-Beans is een, nog niet operationele, koffiespeciaal leverancier opgericht door een groep studenten van de HAN. Pre-Beans biedt 2 soorten koffie abonnementen aan, in verschillende groottes. Op deze manier krijg jij jou perfecte smaak en perfecte hoeveelheid elke maand thuis bezorgd!

De koffie is voorzien van het Rain forest alliance keurmerk en heeft een fairtrade keurmerk. Dit doen wij voor zowel voor de particuliere markt als de business to business markt.

Wij willen een verschil maken in gemak, prijs, smaak en eerlijkheid.

Alvast bedankt!

https://www.survio.com/survey/d/W6D7K3Y6I4X1N5E9C

Gebruikersavatar
GuidovW
Berichten: 1335
Lid geworden op: za 06 jan 2018, 13:55

Re: enquête

Berichtdoor GuidovW » wo 18 nov 2020, 09:04

Welkom op het forum.
Misschien leuk als jullie je ook even persoonlijk voorstellen.
Dat helpt vast ook met het aantal reacties op de enquête. ;)
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

Gebruikersavatar
swimmer
Berichten: 298
Lid geworden op: do 12 feb 2009, 00:11
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: enquête

Berichtdoor swimmer » wo 18 nov 2020, 09:36

Te laat ... :twisted:
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15045
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: enquête

Berichtdoor fransg » wo 18 nov 2020, 09:51

Vreemde formulering ook op die site:
Koffie

Geachte Heer / Mevrouw,

Dank u voor ons te bezoeken.

Door het invullen van deze 5-10 minuten durende enquête, helpt u om de beste resultaten te behalen.
"Dank u voor ons te bezoeken"?

Wat bedoelen ze met "de beste resultaten"? Betere koffie voor ons, of betere studiepunten voor hen?
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: enquête

Berichtdoor we tigers » wo 18 nov 2020, 13:10

Ingevuld. Ik zie overigens wel meer taalfoutjes. De klassieker in het openingsbericht is het vergeten van de W in jouw.

De enquête vind ik wat oppervlakkig en afgaande op wat ik weet van de mensen hier op het forum kan ik wel een inschatting maken van de antwoorden.

Maar goed; leuk dat studenten een verantwoorde koffiezaak willen starten.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

Gebruikersavatar
Fisherman
Berichten: 521
Lid geworden op: di 18 aug 2015, 19:57
Locatie: Groningen

Re: enquête

Berichtdoor Fisherman » wo 18 nov 2020, 13:16

Ingevuld en sluit me aan bij bovenstaande. Ook; sinds wanneer sluit het feit dat ik bonenkoffie drink uit dat ik filterkoffie kan drinken?

Misschien een definitie van "bonenkoffie" plaatsen of het begrip herdefiniëren?

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

Gebruikersavatar
pichichi
Berichten: 835
Lid geworden op: ma 18 aug 2008, 12:34
Locatie: Soest

Re: enquête

Berichtdoor pichichi » wo 18 nov 2020, 23:33

!

De koffie is voorzien van het Rain forest alliance keurmerk en heeft een fairtrade keurmerk. Dit doen wij voor zowel voor de particuliere markt als de business to business markt.

Wij willen een verschil maken in gemak, prijs, smaak en eerlijkheid.

Alvast bedankt!

https://www.survio.com/survey/d/W6D7K3Y6I4X1N5E9C
Als wederverkoper van RFA, FT en andere gecertificeerde producten (UTZ, BIO) zul je jezelf soms/vaak ook moeten laten certificeren, via een audit bijv. Is wel gedoe, en prijzige aangelegenheid..
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron