Nieuwe adverteerder Frekko

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
Gebruikersavatar
Robin_KP
Beheerder
Berichten: 42
Lid geworden op: ma 21 jun 2021, 12:59
Contacteer:

Nieuwe adverteerder Frekko

Berichtdoor Robin_KP » vr 02 feb 2024, 12:06

Bij deze wil ik jullie voorstellen aan onze nieuwe adverteerder.
Wellicht hadden jullie het al gezien, maar wou het ook even via deze weg laten weten.
Freek is ook actief op ons forum onder de naam: Froika
Hieronder een berichtje van Freek van Frekko.


FREKKO is ontstaan vanuit liefde voor koffie toen ik, Freek, in 2022 op zoek was naar de DF64-koffiemolen om mijn espresso naar een hoger niveau te tillen. Er waren toen nog geen Nederlandse dealers van de molen. Dit zag ik als de kans om van mijn passie mijn werk te maken! Dealer worden van de DF64 was de start van FREKKO, de start van een mooie koffie-reis van vele klanten.

FREKKO is vanaf dat punt het assortiment gaan uitbreiden, vandaag de dag is FREKKO dealer van onder andere:
•⁠ ⁠Espressomachines van ECM, Profitec en Gaggia.
•⁠ ⁠Koffiemolens van DF-serie, Varia, 1Zpresso, Fellow, Profitec, ECM + installatie en uitlijning van SSP-malers op de DF-molens.
•⁠ ⁠Brewers van Hario, Kōno, Tricolate, Aeropress, Origami en Aeropress.
•⁠ ⁠Diverse koffieaccessoires zoals VST-baskets, IMS-doucheschermen, IKAPE tools, enzovoort.
•⁠ Vers gebrande Specialty coffee (SCA 80+ cupping score)

Dit alles is inclusief persoonlijk advies en in-house serviceondersteuning, dit betekend dat je bij defect of problemen je product snel terug hebt.

Naast de liefde voor professionele thuisbarista apparatuur kom je niet ver zonder goede koffiebonen. Het koffiebranden wekte mijn interesse. Door ervaring in het branden op te doen bij Nordkapp Coffee (Utrecht) heb ik vaardigheden opgedaan in het branden en controleren van kwaliteit.

Hierdoor ontwikkelde ik een eigen smaak en brandstijl, dit heb is vorig jaar omgezet naar een waargemaakte droom: een koffiebranderij. Als de brander van FREKKO vernieuwen we voortdurend het assortiment onder het motto: "Het leven is te kort om steeds dezelfde koffie te drinken."

FREKKO is gevestigd in Terheijden, naast de stad Breda. Daar bevind zich de studioXroastery, een ruimte waar jij de producten die op de website staan kan zien en voelen. Ook geef ik een barista cursus bij elke verkochte espressomachine (indien opgehaald in de studio). FREKKO richt zich sterk op de persoonlijke touch en biedt 24/7 ondersteuning als je problemen tegenkomt bij het zetten van koffie thuis.

De toewijding aan kwaliteit, service en koffie wordt weerspiegeld in de positieve reviews die op Google zijn ontvangen.

Dus, ben je opzoek naar een mooie espressomachine en/of koffiemolen waarbij je 24/7 service krijgt? Bezoek dan onze website (klik even op de advertentie ;) ), of neem contact op met FREKKO via WhatsApp, e-mail of telefoon. Het leukste is om, vrijblijvend, de StudioXRoastery te bezoeken, maak een afspraak en dan kletsen we verder over het mooie product: koffie :]

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13273
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Nieuwe adverteerder Frekko

Berichtdoor bobbee » vr 02 feb 2024, 12:21

Top! Perfecte adverteerder voor het forum! Mooie spullen en zelf fijn geholpen door frekko.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1509
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: Nieuwe adverteerder Frekko

Berichtdoor Dirk Jan » vr 02 feb 2024, 13:46

Welkom Frekko!
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

Gebruikersavatar
Frup
Berichten: 544
Lid geworden op: ma 24 jul 2017, 09:49
Locatie: Joure

Re: Nieuwe adverteerder Frekko

Berichtdoor Frup » vr 02 feb 2024, 18:16

Meer keuze is altijd fijn. Succes gewenst!
Website ziet er mooi uit. Maar moet alles nou echt alleen in het Engels?
La Marzocco Linea Mini / Niche Zero
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

Gebruikersavatar
Froika
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 06 jul 2020, 13:50
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Nieuwe adverteerder Frekko

Berichtdoor Froika » ma 05 feb 2024, 14:28

Hi!
Bedankt voor het hartelijke welkom, even inhakend op de opmerking of het nu écht allemaal Engels moet. Op dit moment ben ik (en een team) druk bezig met het bouwen van een nieuwe website. Look&Feel blijft hetzelfde, alleen wordt de website nu ook Nederlands (en straks ook Duits).

Dus nog even geduld, en dan kan iedere Nederlander lekker Nederlands lezen op FREKKO!

Heb je vragen over een van de producten, of wil je gezellig kletsen over koffie stuur gerust een berichtje naar > 0610412628
☕︎

FREKKO.NL | SPECIALTY COFFEE & COFFEE GEAR

Gebruikersavatar
Frup
Berichten: 544
Lid geworden op: ma 24 jul 2017, 09:49
Locatie: Joure

Re: Nieuwe adverteerder Frekko

Berichtdoor Frup » ma 05 feb 2024, 19:29

Goed bezig!
Ik spreek/versta ook best wel Engels en Duits hoor, daar niet van. En ik deel ook graag plaagstootjes uit ... :D
La Marzocco Linea Mini / Niche Zero

Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron