Nederlandse koffie webshops

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
Pti
Berichten: 3257
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Nederlandse koffie webshops

Berichtdoor Pti » vr 20 aug 2021, 20:50

Die website riekt naar dropshipping, als je al niet eens een Nederlandse.nl website kunt bouwen :?

Keyser
Berichten: 1377
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: Nederlandse koffie webshops

Berichtdoor Keyser » vr 20 aug 2021, 23:18

Hej!

Mag www.independentcoffee.nl hier ook tussen? We branden in Sittard, vers & met veel passie en plezier!
Leuk, ga ik proberen te onthouden. Wanneer mijn huidige koffie op is, zal ik een bestelling bij jullie doen. Ik vind jullie website overigens prettig en overzichtelijk bij het kiezen tussen de verschillende bonen. Bij sommige branders moet je op de koffie drukken voordat je kan lezen welke smaken hij heeft. Dan ben je een stuk langer aan het zoeken. Verder leuke informatie over de bonen. Ben benieuwd naar hoe het gaat smaken. AfbeeldingAfbeelding

mr Blanc
Berichten: 551
Lid geworden op: ma 13 jan 2020, 14:22

Re: Nederlandse koffie webshops

Berichtdoor mr Blanc » zo 22 aug 2021, 19:45

Iemand ervaring met coffeefriend.nl? Lijkt Nederlands maar na wat vragen via contactformulier lijkt het een Duits / Lets bedrijf te zijn… beetje spannend als je wat grotere aankopen doet..
Is pools zelfs volgens mij! Heb er ook is gekeken aangezien de prijzen wel scherp zijn maar verwacht weinig service als er iets mis is! Ze leveren denk ik wel maar is idd aanlevering uit het buitenland! Klantenservice reageerde na 1 keer helemaal niet meer en heb verstandig bij een van de mannen van het forum mn machine kunnen kopen en erg blij dat ik dat gedaan heb! Krijg je er een leuk / goed praatje bij en een hoop kennis en uiteraard service, dat is toch ook een hoop waard
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart

Gebruikersavatar
Warheart
Berichten: 337
Lid geworden op: zo 12 sep 2021, 14:53

Re: Nederlandse koffie webshops

Berichtdoor Warheart » ma 13 sep 2021, 10:34

Nu lees ik deze en de andere topic lijst en ik mis er een die ik niemand wil onthouden:

http://www.zwarteroes.nl

Ik ben er geen medewerker van ofzo, maar hun verhaal heeft mij het laatste zetje over de streep geduwd bij mijn keus om wel of niet over te stappen naar een half automaat.

Ze hebben hun story (zelf rondgereisd etc) op hun site staan en dit intrigeerde mij zo erg dat ik ze een kans wilde geven. Heb dan ook mijn machine of choice via hen gekocht, want dat geeft me dan een beter gevoel dan bij een van de grote webhops (de grote dikke man en het koele blauw bijvoorbeeld.)

Tevens kan ik melde dat hun koffie erg netjes en correct geleverd wordt, almede dat zij echt staan voor customer service.

Geen idee of ik hier ongeoorloofd reclame mee maak voor ze, maar ben écht enthousiast over ze :oops:
Coffee, sleep, Coffee, repeat

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13247
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor bobbee » ma 13 sep 2021, 10:42

Ja. Het klinkt wel als een marketing verhaaltje maar goed, ik geef je het voordeel van de twijfel.

Overigens, en niet om te zaniken maar al had je eerst op ons forum gekomen dan hadden wij je van onafhankelijk advies voorzien in jouw zoektocht. De machine die je nu hebt hadden wij je niet aangereden.
Dus voor wie dit leest, stel je voor op ons forum en deel je wensen en wij adviseren je op weg.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
Warheart
Berichten: 337
Lid geworden op: zo 12 sep 2021, 14:53

Re: Nederlandse koffie webshops

Berichtdoor Warheart » ma 13 sep 2021, 10:54

@Bobbee

Bedankt voor je eerlijke reactie :)

Na het bericht gepost te hebben en zelf terug te lezen, lijkt het inderdaad een beetje op marketing, maar trust me: Ik ben puur enthousiast over hen en doe het voor ze als kleine ondernemer. Er wordt al zo weinig gegund tegenwoordig, laat ik dan een poging doen een van de uitzonderingen op de regel te zijn.

Na een aantal linkjes van deze originele post gezien te hebben, wil ik ook absoluut andere bonen gaan proeven trouwens!

Qua machine: Ik had al de nodige informatie vergaard hier en elders voor aanmelden en ik snap waarom een aantal mensen deze machine absoluut niet zouden aanraden. Maar als leek: ik geef liever een nette cent uit voor een machine waar ik in ieder geval een mooi experiment mee op kan starten.

En wie weet groei ik nog wel door naar een niveau dat deze machine te beperkt regelbaar raakt. ;)
Coffee, sleep, Coffee, repeat

Carl.91
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 28 okt 2022, 13:24

Re: Nederlandse koffie webshops

Berichtdoor Carl.91 » vr 04 nov 2022, 15:20

Vergeet Badeta Koffiebranders uit Amsterdam niet! :D
https://badeta.nl/

Rosanne
Berichten: 328
Lid geworden op: wo 25 nov 2020, 21:11
Locatie: Apeldoorn

Re: Nederlandse koffie webshops

Berichtdoor Rosanne » do 01 dec 2022, 18:36

Ik heb nog een koffiebranderij voor op de lijst! Blue’s uit Ugchelen (gemeente Apeldoorn).
Heb er meerdere keren koffie gekocht. Allen waren lekker 👌

https://bluescoffee.nl/
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker

Gebruikersavatar
omeCo
Berichten: 2210
Lid geworden op: di 22 sep 2020, 17:22

Re: Nederlandse koffie webshops

Berichtdoor omeCo » do 09 feb 2023, 10:19

Hmmm. Ik zie op Instagram een post langs komen van Little Roastery (nooit van gehoord ):
€5 korting op je eerste bestelling met de code: proefkorting.

Dat je het weet…

Gebruikersavatar
GuidovW
Berichten: 1335
Lid geworden op: za 06 jan 2018, 13:55

Re: Nederlandse koffie webshops

Berichtdoor GuidovW » do 09 feb 2023, 22:06

Hmmm. Ik zie op Instagram een post langs komen van Little Roastery (nooit van gehoord Afbeelding):
€5 korting op je eerste bestelling met de code: proefkorting.

Dat je het weet…

Ha ha, daar was ik 2 weken geleden….
….maar ome Co was er niet op zaterdag 28 januari.
Ik heb wel een zakje India Monsooned Malabar meegenomen, die ik nu op de maler heb.
En ben dus even ontrouw geworden aan mijn ‘vaste’ dealer. :mrgreen:
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten