Panama Boquete Lerida Estate

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
Pti
Berichten: 3257
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Panama Boquete Lerida Estate

Berichtdoor Pti » do 10 jan 2019, 12:53

Het is al weer even geleden, maar beloofd is beloofd. Ik heb al die tijd wat koffie achtergehouden van de meest recente inkoopactie.

De Panama Boquete Lerida estate

Tijdens de inkoopactie voor thuis- en hobbybranders van het forum gaf ik aan dat ik ook iets wilde doen voor de mensen die (nog) niet zelf koffie branden.
Omdat ik dit graag synchroon wilde laten lopen met het testen van onze nieuwe website en webshop liet dat even op zich wachten.

De actie
De koffie is beperkt beschikbaar en we willen, net als bij een groene inkoopactie, iedereen gelijke kans geven om van deze koffie mee te genieten. Bestel de koffie de komende weken en dan gaan we vanaf volgende week elke woensdag een batch branden en opsturen.
Voor kleinverbruikers heb ik de 500gram prijs gelijk getrokken met de kiloprijs, dus bestel als je de koffie langer wil bewaren gerust 2 of mee zakjes van 500gram ;) Je kunt natuurlijk ook je bestelling nog aanvullen met andere koffiebonen maar wacht niet te lang want OP=OP...

Om de koffie te kunnen bestellen voor de scherpe prijs zoals bij de inkoopactie gebruik je bij het afrekenen de kortingscode
KOFFIEPRAAT
en koop de Panama Boquete Lerida Estate niet voor €24,50 maar voor €20,- per kilo*


*Hoe komt deze prijs tot stands?
€9,67 groene koffieprijs inkoopactie
€11,60 +vochtverlies tijdens branden
€18,35 +ventielzak, omdoos, vezendkosten
€20,00 +9% BTW


Wanneer je meer dan 1kg besteld krijg je bovendien nog een staffelkorting bovenop de actie prijs!

Capulus
Berichten: 356
Lid geworden op: za 02 dec 2017, 00:00
Locatie: Haren (Groningen)

Re: Panama Boquete Lerida Estate

Berichtdoor Capulus » do 10 jan 2019, 13:21

Het is al weer even geleden, maar beloofd is beloofd. Ik heb al die tijd wat koffie achtergehouden van de meest recente inkoopactie.

De Panama Boquete Lerida estate

Tijdens de inkoopactie voor thuis- en hobbybranders van het forum gaf ik aan dat ik ook iets wilde doen voor de mensen die (nog) niet zelf koffie branden.
Omdat ik dit graag synchroon wilde laten lopen met het testen van onze nieuwe website en webshop liet dat even op zich wachten.

De actie
De koffie is beperkt beschikbaar en we willen, net als bij een groene inkoopactie, iedereen gelijke kans geven om van deze koffie mee te genieten. Bestel de koffie de komende weken en dan gaan we vanaf volgende week elke woensdag een batch branden en opsturen.
Voor kleinverbruikers heb ik de 500gram prijs gelijk getrokken met de kiloprijs, dus bestel als je de koffie langer wil bewaren gerust 2 of mee zakjes van 500gram ;) Je kunt natuurlijk ook je bestelling nog aanvullen met andere koffiebonen maar wacht niet te lang want OP=OP...

Om de koffie te kunnen bestellen voor de scherpe prijs zoals bij de inkoopactie gebruik je bij het afrekenen de kortingscode
KOFFIEPRAAT
en koop de Panama Boquete Lerida Estate niet voor €24,50 maar voor €20,- per kilo*


*Hoe komt deze prijs tot stands?
€9,67 groene koffieprijs inkoopactie
€11,60 +vochtverlies tijdens branden
€18,35 +ventielzak, omdoos, vezendkosten
€20,00 +9% BTW


Wanneer je meer dan 1kg besteld krijg je bovendien nog een staffelkorting bovenop de actie prijs!
Wat een goede actie zeg! Ik heb gelijk een kilo besteld. Klopt het dat ik nog niet gelijk via IDEAL kan betalen?
Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...

Roaster: Huky500

Pti
Berichten: 3257
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Panama Boquete Lerida Estate

Berichtdoor Pti » do 10 jan 2019, 13:34

Sorry dat is de testmodus die ga ik er nu vanaf gooien! Probeer het nog eens

Capulus
Berichten: 356
Lid geworden op: za 02 dec 2017, 00:00
Locatie: Haren (Groningen)

Re: Panama Boquete Lerida Estate

Berichtdoor Capulus » do 10 jan 2019, 13:37

Gelukt! Mooi website ook. Het werkt fijn en is overzichtelijk!
Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.

Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...


Roaster: Huky500

Pti
Berichten: 3257
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Panama Boquete Lerida Estate

Berichtdoor Pti » do 10 jan 2019, 13:40

Dank, daar wordt ik heel blij van!

Gebruikersavatar
2linker
Berichten: 49
Lid geworden op: do 05 okt 2017, 19:09
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Panama Boquete Lerida Estate

Berichtdoor 2linker » do 10 jan 2019, 13:54

Ik heb ook meteen besteld. Ben benieuwd!
Filter: Lido E/Aeropress
Espresso: Niche Zero (was Macap MXA)/La Pavoni Stradivari
Functioneel: DeLonghi Magnifico S

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13251
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Panama Boquete Lerida Estate

Berichtdoor bobbee » do 10 jan 2019, 13:56

Die brandibdicator is goed zeg! Mooi duidelijk voor iedereen en anders is er nog de uitleg ook!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
DeepnGroond
Berichten: 86
Lid geworden op: do 13 sep 2018, 18:14

Re: Panama Boquete Lerida Estate

Berichtdoor DeepnGroond » do 10 jan 2019, 14:27

Mooie actie, top!

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15053
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Panama Boquete Lerida Estate

Berichtdoor fransg » do 10 jan 2019, 15:43

goed bezig!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Pti
Berichten: 3257
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Panama Boquete Lerida Estate

Berichtdoor Pti » do 10 jan 2019, 17:17

Eerste deelnemers bedankt! De eerstvolgende batch staat gepland voor woensdag 17 januari.


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron