DISHY Den Haag

In het proefpanel kan iedere bezoeker van koffiepraat plaatsnemen. Hoe het werkt? Simpel!
Gebruikersavatar
Lennart
Berichten: 32
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 13:44
Locatie: Utrecht

DISHY Den Haag

Berichtdoor Lennart » zo 06 sep 2009, 11:50

Gisteren een dagje uit in Den Haag. Op zoek naar een lekkere koffie neergestreken bij Dishy. Voor mijn vrouw een cappuccino en voor mij een cappuccino en een espresso om even te proeven. Een Lamarzocco apparaat stond te pronken in de hoek, dus het begin is goed. Bij Dishy worden Lavazza koffiebonen gebruikt.

Cappuccino kregen we in een kartonnen beker ook al zaten we op het terras (want de glazen waren op). De koffiesmaak was redelijk, maar veel te veel, veel te dik schuim met veel te veel luchtbellen erin. Het werd zo meer schuimhappen dan koffie drinken. De espresso was redelijk van smaak maar helaas te lauw (kopje leek niet voorverwarmd).

Niet helemaal een koffiesensatie om over naar huis te schrijven. Deze AD testwinnaar 2008 (beste koffie in Den Haag) zou veel beter moeten kunnen.

Lennart

Joep
Berichten: 647
Lid geworden op: do 25 sep 2008, 19:06
Locatie: Eindhoven

Re: DISHY Den Haag

Berichtdoor Joep » ma 07 sep 2009, 10:49

Jeetje, een cappuccino in een bekertje op een terras.
Sja, de glazen waren op. Maar was dat een uitzondering, of hebben ze gewoon te weinig glazen?
Als het een uitzondering was was het erg toevallig.
Nouja, als meer mensen hun ervaringen delen krijgen we een beter idee van Dishy.
Laat maar komen :)
Kees van der Westen tamper - Izzo Alex Duetto - Mazzer Major - Bonavita Gooseneck - Aeropress - V60

Espresso
Berichten: 71
Lid geworden op: do 02 apr 2009, 09:14

Re: DISHY Den Haag

Berichtdoor Espresso » di 08 sep 2009, 09:32

Ik moet zeggen de keren dat ik een espresso kreeg bij Dishy waren ze perfect gezet. Cappuccino weet ik niet moet ik zeggen, maar ik zag wel om me heen dat men ze gewoon in een kopje kreeg en niet een take away beker. Denk dat het er ook erg aan ligt wie er zet daar. De eigenaresse heeft het iig onder de vingers.


Terug naar “(Horeca) proefpanel”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron