Julia's station Leeuwarden

In het proefpanel kan iedere bezoeker van koffiepraat plaatsnemen. Hoe het werkt? Simpel!
hrichard
Berichten: 138
Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 12:33

Julia's station Leeuwarden

Berichtdoor hrichard » wo 29 jun 2011, 14:46

Sinds kort zit er een Julia's op het station van Leeuwarden.

Al enkele keren heb ik er koffie gehaald en het smaakt zeker goed. Teminste, als je het vergelijkt met de troep die de rest van de ketens op het station aanbied is dit zeker 100x beter.

Maar vandaag ging ik voor een cappuccino, gewoon omdat ik dat ook lekker vind :D. De melk werd met de hand gestoomd, maar helaas was het niet meer dan stoompijpje in de melk douwen en een tijdje wachten. Resultaat: verschrikkelijk slecht melkschuim, enorme bellen, echt een ramp. Volgens mij is het schuim van de ketens die met automaten werken nog beter. Ik hoop dat de verkoopster(want zo noem ik haar nu maar even), een slechte dag had. De koffie was dan wel weer redelijk, maar er zat zo weinig in.

O ja, het is ook erg jammer dat zelfs als je er gaat zitten, je nog steeds alleen uit zo'n kartonnetje kunt drinken..

Maar ben je onderweg en wil je toch niet helemaal slootwater drinken, dan kun je je espresso het beste bij Julia's halen. Ze gebruiken Illy koffie overigens.

De pasta gaat wel, voor wie het wil weten ;)
Rocket Cellini - Fiorenzato F64 Evo

Terug naar “(Horeca) proefpanel”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten