Waar drink je de beste koffie ?

In het proefpanel kan iedere bezoeker van koffiepraat plaatsnemen. Hoe het werkt? Simpel!
Idem1984
Berichten: 4
Lid geworden op: za 23 jun 2012, 18:38

Re: Waar drink je de beste koffie ?

Berichtdoor Idem1984 » za 23 jun 2012, 18:46

Bella ijs n espresso. Beste cappucino van rdam. De rest is ook lekker bytheway...

EspressoPoort

Re: Waar drink je de beste koffie ?

Berichtdoor EspressoPoort » za 15 feb 2014, 12:06

Heilig Boontje in Almere Poort :D

Bertjepower
Berichten: 141
Lid geworden op: di 12 feb 2013, 22:05

Re: Waar drink je de beste koffie ?

Berichtdoor Bertjepower » za 15 feb 2014, 16:38

Persoonlijk ben ik erg fan van de Coffee United op het station in Amersfoort. Erg leuke eigenaar, en vriendelijk en professioneel personeel.
Ik vind over het algemeen de Coffee United in Alkmaar op de Laat ook een knappe espresso serveren.

Zelfs op m'n werk in het kantoorpand naast ons hebben ze een erg lekkere espresso gemaakt op een San Remo.

Gebruikersavatar
Lisanne
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 16 nov 2014, 22:16
Locatie: Utrecht

Re: Waar drink je de beste koffie ?

Berichtdoor Lisanne » zo 16 nov 2014, 23:40

Kom voor mijn werk af en toe in Groningen en drink daar dan bij Black&Bloom een espresso. Kwaliteit van de koffie en de service vind ik daar erg goed.
Nieuw in de wereld van koffie, "elke dag betere koffie" . Op mijn aanrecht een Espresso Builders Massimilian icm een Eureka Mignon advanced en een Espresso Gear Barista tamper.

Roaldl
Berichten: 36
Lid geworden op: di 12 feb 2013, 20:02
Locatie: Zwijndrecht

Re: Waar drink je de beste koffie ?

Berichtdoor Roaldl » di 09 dec 2014, 07:08

Bij Coffeelicious in Dordrecht is het heerlijk koffie drinken, waren 4e in de nationale koffietest van het AD.

Wedj
Berichten: 209
Lid geworden op: vr 16 aug 2013, 15:40

Re: Waar drink je de beste koffie ?

Berichtdoor Wedj » do 11 dec 2014, 19:53

www.bandito-espresso.com in Brains Unlimited, Universiteit UMC Randwyck Maastricht.
Lekker espresso, faire prijzen, gemotiveerd vriendelijk personeel Mooi Faema 3 groeps uit 1971.
Kortom blij dat het zo kort bij mijn werkplek is :D
Home: faema e61 originale,Mythos1, Eureka Specialita en nog genoeg 😀

Gebruikersavatar
Nomad
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 17 mar 2014, 15:02

Re: Waar drink je de beste koffie ?

Berichtdoor Nomad » do 11 dec 2014, 21:44

Maandag moest ik voor mijn werk portretten maken van een artiest in het Grand Theatre in Groningen. Daar eigenlijk niets vermoedend een espresso besteld en die was erg lekker. Na een korte bestudering stond er ook een prachtige Simonelli espresso (2 groeps) en 2 Mythos malers van Simonelli. En bonen minder dan een maandje oud. Voor een theatre een zeer verdienstelijke combi, die erg goed smaakte bovendien.
-Conscience keeps more people awake than coffee-
Hario V60 - Bianca V2 - Niche Zero - Eureka Mignon Specialita - Fellow Ode

Gebruikersavatar
MarcoVenezia
Berichten: 139
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 09:52

Re: Waar drink je de beste koffie ?

Berichtdoor MarcoVenezia » do 11 dec 2014, 23:33

Ik vind ze steeds mooier die mythos molens, goede distributie ook. Roaldl's mening onderschrijf ik ook, al ben ik daarin enigszins gekleurd ;) Winnaars van de Misset koffie top 100 en 4e bij het AD, geen enkele zaak die in beide testen zo hoog scoort.

Gebruikersavatar
Nomad
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 17 mar 2014, 15:02

Re: Waar drink je de beste koffie ?

Berichtdoor Nomad » vr 12 dec 2014, 00:15

Ik vind ze steeds mooier die mythos molens, goede distributie ook. Roaldl's mening onderschrijf ik ook, al ben ik daarin enigszins gekleurd ;) Winnaars van de Misset koffie top 100 en 4e bij het AD, geen enkele zaak die in beide testen zo hoog scoort.
Mja, echt mooi zijn die mythos niet nee, maar wel erg mooi stil. Klein zaakje met muziek zachtjes op de achtergrond kan de maler rustig ongestoord gebruiken :)
-Conscience keeps more people awake than coffee-

Hario V60 - Bianca V2 - Niche Zero - Eureka Mignon Specialita - Fellow Ode

Gebruikersavatar
MarcoVenezia
Berichten: 139
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 09:52

Re: Waar drink je de beste koffie ?

Berichtdoor MarcoVenezia » vr 12 dec 2014, 00:18

Ik ken maar weinig molens die er echt mooi uit zien. Mythos is inderdaad stil, heel makkelijk in te stellen en geeft erg weinig spray.


Terug naar “(Horeca) proefpanel”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

cron