Bagels&Beans Sittard

In het proefpanel kan iedere bezoeker van koffiepraat plaatsnemen. Hoe het werkt? Simpel!
Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6374
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Bagels&Beans Sittard

Berichtdoor cremalover » za 15 jun 2013, 21:23

Een Ristretto besteld.Op een dikke La Pavoni geproduceerd.
Alhoewel men mij vriendelijk uitlegde dat een ristretto wel NOG kleiner was dan een espresso kreeg ik een shot dat beduidend groter was dan 30 ml.Cremalaag met een zwart gat erin dat snel groter werd.Smaak was niet geweldig maar beetje vlak.Al met al een tegenvaller.De bediening was wel zeer vriendelijk.

Gebruikersavatar
Selena
Berichten: 2
Lid geworden op: di 16 jul 2013, 14:08

Re: Bagels&Beans Sittard

Berichtdoor Selena » do 18 jul 2013, 13:43

Jammer zeg. Ik had er laatst een bij Bagels&Beans die wel echt goed te doen was. Goed en sterk van smaak. Maar misschien verschilt het per verstiging per keer of had je pech.
"As soon as you sit down to a cup of hot coffee, your boss will ask you to do something which will last until the coffee is cold."

Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6374
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Re: Bagels&Beans Sittard

Berichtdoor cremalover » za 27 jul 2013, 12:13

Jammer zeg. Ik had er laatst een bij Bagels&Beans die wel echt goed te doen was. Goed en sterk van smaak. Maar misschien verschilt het per verstiging per keer of had je pech.
Verschilt zeker/Zo staat er in Sittard een La Pavoni pompmachine en bijv, in Den Bosch een Idro.

SteefM
Berichten: 977
Lid geworden op: wo 16 sep 2009, 16:00

Re: Bagels&Beans Sittard

Berichtdoor SteefM » ma 29 jul 2013, 11:43

Mijn gebrande bonen zijn op, en helaas was de enige plaats in Leiden waar je verse bonen kunt halen gesloten. Vandaar dat ik het vanochtend heb gedaan met een cappuccino van de Bagels&Beans in Leiden. Bediening was vriendelijk, mooie KvdW Idrocompresso en Mahlkonig K30 daarnaast; maar de cappuccino was matig en duur (€2,60 vind ik duur - maar die tent zit wel op een A-lokatie en daar betaal je natuurlijk ook voor).

Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: Bagels&Beans Sittard

Berichtdoor @3aan » ma 29 jul 2013, 12:04

Mijn gebrande bonen zijn op, en helaas was de enige plaats in Leiden waar je verse bonen kunt halen gesloten. Vandaar dat ik het vanochtend heb gedaan met een cappuccino van de Bagels&Beans in Leiden. Bediening was vriendelijk, mooie KvdW Idrocompresso en Mahlkonig K30 daarnaast; maar de cappuccino was matig en duur (€2,60 vind ik duur - maar die tent zit wel op een A-lokatie en daar betaal je natuurlijk ook voor).
Wat mij dan het meeste steekt in deze redevoering; maar de cappuccino was matig en duur daar heb je natuurlijk op geageerd en een gratis uitstekende Cappuccino aangeboden gekregen?!
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

SteefM
Berichten: 977
Lid geworden op: wo 16 sep 2009, 16:00

Re: Bagels&Beans Sittard

Berichtdoor SteefM » ma 29 jul 2013, 13:26

Wat mij dan het meeste steekt in deze redevoering; maar de cappuccino was matig en duur daar heb je natuurlijk op geageerd en een gratis uitstekende Cappuccino aangeboden gekregen?!
Ik begrijp niet wat je wil zeggen hiermee?

Joep
Berichten: 647
Lid geworden op: do 25 sep 2008, 19:06
Locatie: Eindhoven

Re: Bagels&Beans Sittard

Berichtdoor Joep » ma 29 jul 2013, 13:57

Of je ermee terug bent gegaan omdat hij matig was.
Kees van der Westen tamper - Izzo Alex Duetto - Mazzer Major - Bonavita Gooseneck - Aeropress - V60

SteefM
Berichten: 977
Lid geworden op: wo 16 sep 2009, 16:00

Re: Bagels&Beans Sittard

Berichtdoor SteefM » ma 29 jul 2013, 14:58

Nee, dat doe ik niet zo snel, alleen bij koffietenten die duidelijk voor kwaliteit gaan en die het dus ook ècht iets kan schelen. Die indruk heb ik niet echt bij B&B, maar dat kan aan mij liggen.

hrichard
Berichten: 138
Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 12:33

Re: Bagels&Beans Sittard

Berichtdoor hrichard » do 19 dec 2013, 00:17

Ah Bagels&Beans, een van de zaken die een geurverspreider met koffie aroma gebruikt, alleen daarom al kom ik er niet.
Rocket Cellini - Fiorenzato F64 Evo

Gebruikersavatar
NielsB
Berichten: 391
Lid geworden op: ma 16 mar 2009, 17:35

Re: Bagels&Beans Sittard

Berichtdoor NielsB » do 19 dec 2013, 15:52

Ik gebruik ook een geurverspreider met koffiegeur. Helemaal niks mis mee! Het is er eentje van Compak, model is K10!

:lol: :lol:
Micra&Ultra


Terug naar “(Horeca) proefpanel”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron