Doppio Zwolle

In het proefpanel kan iedere bezoeker van koffiepraat plaatsnemen. Hoe het werkt? Simpel!
Erik82
Berichten: 2858
Lid geworden op: ma 07 nov 2011, 09:22

Doppio Zwolle

Berichtdoor Erik82 » zo 25 jan 2015, 19:32

Gisteren naar het ijsbeeldenfestival in Zwolle geweest en daarna de binnenstad in. Daar uiteindelijk in de Doppio terechtgekomen. Normaal gesproken vind ik Doppio best aardig maar niet super. In Zwolle stond er echter een goede barista (vrouw) achter de machines en heb ik een heerlijke slowkoffie en ristretto gedronken met daarnaast een geweldige brownie met caramel. Wat mij betreft een aanrader als je in Zwolle bent.
Strietman CT1, LWW EG-1, Lagom P64, Veel slowkoffie spul

Gebruikersavatar
pichichi
Berichten: 835
Lid geworden op: ma 18 aug 2008, 12:34
Locatie: Soest

Re: Doppio Zwolle

Berichtdoor pichichi » ma 26 jan 2015, 23:33

...een goede barista (vrouw) achter de machines en heb ik een heerlijke slowkoffie en ristretto gedronken met daarnaast een geweldige brownie met caramel.
Het een had niet met het ander te maken? ;) :lol: 8-)
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

Roo019

Re: Doppio Zwolle

Berichtdoor Roo019 » di 10 feb 2015, 23:23

Opgegroeid in de regio Zwolle
En voor familie/ouders/vrienden met regelmaat terug te vinden in Zwolle.

En persoonlijk het beste wat Zwolle momenteel te bieden heeft.
De Franchise onderneemster is ook heel fanatiek en wil er ook zoveel mogelijk uithalen.

Inderdaad een leuke aanrader :)

Laatste x dat ik er was had zij een zeer lekkere Sidamo op de French press gezet voor mij :)

Nadeel: Ze werken daar met filter soms met iets te oude koffie omdat Specialty/Filter niet echt aan de klant te verkopen is in Zwolle helaas.


Terug naar “(Horeca) proefpanel”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten

cron