Meta datacenter Zeewolde en div zijpaden

Heb je een interessante of leuke website, link of artikel gevonden? Plaats hem dan hier!
Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5630
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor gilleko B. » vr 17 sep 2021, 10:11


Bovendien las ik van de week bij de NOS dat de werking van het vaccin binnen enkele maanden sterk afneemt en er steeds weer een nieuwe nodig is.
Ja, dat komt er ook nog eens aan, de eerste gevaccineerden zullen volgende jaar, ieder op hun eigen moment weer aan de bak moeten. Dan gaat het circus weer opnieuw beginnen. Griep injecties worden ieder jaar weer toegediend. De IT overheidsdienaren krijgen het nog druk hoe nu hier weer te anticiperen met de corona-op, gelukkig hebben we Hugo dj Afbeelding


Afbeelding


Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15059
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor fransg » vr 17 sep 2021, 10:20

Die app moet of weg, of uitgebreid zodat ook de bibliotheekpas erop zit, en de tankpas en de poortjes van de parkeergarage ermee opengaan.

Het wordt dan ook een visitekaartje, dat je iemand die je ontmoet even kunt 'scannen' waarbij je allerhande leuke informatie aan die ander verstrekt en van die ander ontvangt om te zien of je zakelijk of erotisch een 'match' hebt waarbij meteen de BKR rating van die persoon zichtbaar wordt zodat je niet in de buurt van iemand komt die een probleem heeft met de belastingdienst.

Vroeger hadden allerlei mensen met inbelmodems ook een 'homepage' waar je dan kon lezen over diens vakantie in Uruguay of Gagaoezië. Nu kan de QR code dat allemaal vervangen.

Destijds kon je blij zijn als je homepage 15 'unieke' bezoekers per dag had, straks kun je zien of iemand waarmee je ipv handen schudden of tongzoenen een QR code hebt geswapped, al duizenden malen is gescand dus populair is, of dat je met een kansloze te maken had.

Reuze handig!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5630
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor gilleko B. » vr 17 sep 2021, 11:11

Kijk dit is nu een constructieve benadering waardoor zelfs bij mij draagvlak voor de corona-app ontstaat. Bij vertoon coronapas korting op bij de app aangesloten deelnemers zoals dierentuinen, Kruidvat, Blokker en Douwe Egberts. Zo krijgt die pas nut.




Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor bobbee » vr 17 sep 2021, 11:19

Tongzoenen! Ben je gek ofzo. Nu na 1,5 jaar nog niet geleerd hoe je elkaar kapot maakt?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15059
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor fransg » vr 17 sep 2021, 11:23

Tongzoenen! Ben je gek ofzo. Nu na 1,5 jaar nog niet geleerd hoe je elkaar kapot maakt? Afbeelding
Ik ben daar ook zeer terughoudend mee en doe dat eigenlijk in de praktijk slechts indien ik er zin in heb en de vrouw in kwestie eveneens.

Als iedereen die regel aan zou houden was het heel wat beter gesteld met de wereld, denk ik vaak.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor bobbee » vr 17 sep 2021, 11:28

Die vlieger gaat niet op. Gewoon die natte lap binnensmonds houden.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5630
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor gilleko B. » vr 17 sep 2021, 12:48

Tenzij er zich nog verse restjes mocca sidamo of yirchacheffe op bevinden. Soort cupping.




Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15059
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor fransg » vr 17 sep 2021, 12:58

Ik doe tevoren meestal flossen, ragen, poetsen en spoelen met van dat extreem sterke mint smakende muilreiniger.

Zelf vind ik het doorgaans ook een beetje tegenvaller als er uit het gezicht van de ander een verstopte-septictank damp komt en dat dempt dan sterk het verlangen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
GuidovW
Berichten: 1335
Lid geworden op: za 06 jan 2018, 13:55

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor GuidovW » vr 17 sep 2021, 15:09

Die vlieger gaat niet op. Gewoon die natte lap binnensmonds houden. Afbeelding

Uitwisselen van bacillen enzo is heel gezond voor je eigen weerstand en die van de ander.
Er kan niet genoeg getongzoend worden! :lol:
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15059
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor fransg » vr 17 sep 2021, 15:22

Uitwisselen van bacillen enzo is heel gezond voor je eigen weerstand en die van de ander.
Er kan niet genoeg getongzoend worden! :lol:
ja in zekere zin inderdaad zo, en er moet binnen enkele dagen een herhaling plaatsvinden om de resistentie op peil te houden en bij tijd en wijle een booster-liksessie waar ik in dit forum nu even niet in detail op in kan gaan omdat dit op den duur off topic zou worden.

Maar wat Bobbee zegt klopt ook wel een beetje. Ik vind het vaak ook onzin als wildvreemden die achter elkaar in de rij voor de kassa van de Jumbo staan, even op hun iPhone kijken en als daar niks nieuws opstaat om zich heen kijken en dan puur om wat te doen te hebben elkaar vol op de mond gaan staan zoenen, ik denk er zal toch wel IETS op insta zijn?
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino


Terug naar “Leuk en interessant”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten

cron