Meta datacenter Zeewolde en div zijpaden

Heb je een interessante of leuke website, link of artikel gevonden? Plaats hem dan hier!
Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor bobbee » za 18 sep 2021, 12:14

Ja,erg fijn dat we daarover hetzelfde denken. Dat de gesprekspartner tegenover geen gelijk heeft en gewoon niet wilt luisteren. :lol: 8-)
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14926
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor fransg » za 18 sep 2021, 12:15

Zo kan men het toch goed eens zijn met elkaar!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5584
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor gilleko B. » za 18 sep 2021, 14:16

Rutte apetrots dat minister uit zijn ploeg zo mooi verantwoordelijkheid pakt

17 september 2021 door Jan van Tienen

Demissionair minister-president Mark Rutte is ‘apetrots’ op het feit dat Sigrid Kaag haar functie als demissionair minister van Buitenlandse Zaken heeft neergelegd na een motie van afkeuring van de Tweede Kamer. “Het is toch maar weer mooi iemand uit mijn ploeg die hier zo keurig ethisch handelt”, zegt Rutte, zichtbaar glunderend van trots.
“‘Onze Sigrid’ toont waar het allemaal om draait: ruggegraat, staan voor waar je in gelooft, de grotere zaak dienen. Ga er maar eens aan staan. Veel mensen zouden dat niet zo kunnen of durven doen. Het ontroert me eigenlijk hevig dat ze dan gewoon uit mijn team komt, eigenlijk.”
Rutte wil overigens niet onbescheiden overkomen. “Alle lof aan onze Sigrid verder he. Dit moment draait ook zeker niet om mij: het feit dat ik zo gierend trots ben moet verder geen afbreuk doen aan hoe verantwoordelijk en mooi haar beslissing is, al is die dan genomen onder mijn premierschap. Chapeau!”

Afbeelding
Tis een rare wereld, ik probeer het maar niet te begrijpen. Het fijne van dit forum hier is dat iedereen zich inspant, open en transparant informatie deelt, alles om elkaar te helpen om dat espressootje c.a. steeds beter te maken. Ja, Rutte en handlangers zouden niet in dit Forum passen.

Afbeelding
Het is een satirisch bericht, om de zotheid van het geheel te onderstrepen.

Tijd om wat stoom af te blazen en rust te vinden in een fijne deun.

https://youtu.be/Nv2GgV34qIg
Prachtig 1, van mijn lievelingsnummers van Bill Evans, doet Satie -achtig aan!!! Grootheid! Kolere daar stonk ik in. Hij zou je zo gezegd kunnen hebben. Die regering zit teveel in mijn irritatiezone.

Afbeelding


Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14926
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor fransg » di 21 sep 2021, 13:36

Oh jee nu is er weer te WEINIG staatstoezicht en teveel privacy in de app

😄

https://nos.nl/l/2398657
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor bobbee » di 21 sep 2021, 13:56

Oh jee nu is er weer te WEINIG staatstoezicht en teveel privacy in de app

Afbeelding

https://nos.nl/l/2398657
Dat komt goed uit! Nu kunnen ze ongestraft en onrechtmatig toch het systeem aanpassen om toch een totale controle te kunnen hebben!

Prachtig, een echt bedrijf zonder winstoogmerk,allemaal belangeloos en als voorbeeldfunctie. Ze rollen er ongewild zo in!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor bobbee » vr 24 sep 2021, 21:43

Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14926
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor fransg » vr 24 sep 2021, 22:27

😀😀😀
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1487
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor Dirk Jan » za 25 sep 2021, 07:52

;)
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

Gebruikersavatar
GuidovW
Berichten: 1329
Lid geworden op: za 06 jan 2018, 13:55

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor GuidovW » za 25 sep 2021, 16:06

Afbeelding

:lol: :lol:
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

manduca
Berichten: 866
Lid geworden op: di 11 aug 2020, 09:20
Locatie: Utrecht

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor manduca » ma 27 sep 2021, 11:17

Wij hadden een hele gezellige burendag, maar er was geen koffie.

Installeerde vroeger nog wel eens mijn espressomachine in het parkje bij ons op burendag om de buren van goede koffie te voorzien. Maar met de Londinium Luxe ging dat niet snel genoeg, dus sindsdien niet meer gedaan. Maar wie weet nu ik twee Londiniums heb....
Thuis: Londinium 1P * Londinium Compressa * Weber HG-1 * Compak K10 Pro Barista
Werk: Aeropress * Commandante C40


Terug naar “Leuk en interessant”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten

cron