Meta datacenter Zeewolde en div zijpaden

Heb je een interessante of leuke website, link of artikel gevonden? Plaats hem dan hier!
Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5630
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor gilleko B. » wo 08 jul 2020, 17:21

Ik heb ca. eenzelfde gevoel hoe die 11 stedentocht zich nationaal ontpopte. De latente querulant in mij kwam volledig tot wasdom en kreeg symphatie voor de beweging "hak een wak".

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk


Gebruikersavatar
Marcje
Berichten: 1254
Lid geworden op: wo 17 aug 2016, 20:42
Locatie: Waalre

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor Marcje » wo 08 jul 2020, 17:33

Ik heb ca. eenzelfde gevoel hoe die 11 stedentocht zich nationaal ontpopte. De latente querulant in mij kwam volledig tot wasdom en kreeg symphatie voor de beweging "hak een wak".

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

23 jaar geleden alweer. Nu ben ik bevooroordeeld, want ik ben lid van de Elfstedenvereniging, maar ik heb nooit zo goed begrepen waarom sommige mensen anderen een leuke dag misgunnen. Wat is nou het probleem?
dus...

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5630
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor gilleko B. » wo 08 jul 2020, 17:40

Er is geen probleem.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk


Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15058
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor fransg » wo 08 jul 2020, 17:52

Onze Elfstedentocht vind ik dan weer mooi. De hele wereld komt kijken hoe uniek en sportief wij zijn, dat elke Nederlander in wezen zoiets kan volbrengen op een paar plakken ontbijtkoek of balkenbrij terwijl anderen ineenzakken bij de gedachte alleen al. We zijn allen Ard Schenk. Vroeg opstaan, tv aan (die ik niet heb, maar goed dan zoek ik of het ook online is te volgen) en dan de hele dag af en toe even kijken hoe we het doen, intussen goed eten want zoiets gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Ramen open, met de jas aan kijken, een das omgeslagen om de laatste uren echt af te zien en dan de glorieuze aankomst van onze held, een gewone kerel net zoals wij. Maar liever niet daar tussen de hossende massa natuurlijk, die kan zich in een oogwenk tegen je keren en je doodslaan, waarna ze zeggen tsja, we weten het ook niet, het kwam zomaar op, hij moest dood, jammer dan, weet je wat, we houden een stille tocht voor 'm, ja mooi man, dat zou hij hebben gewild, gezellig en dan naderhand met mekaar wat drinken.

Het elfstedenzwemmen vond ik dan weer minder, ook doordat het als ik het goed heb begrepen ging om ziekzijn, net zoals de Aple Dhuzes gaat om de heroïek van veel geld van vrienden en kennissen binnenhalen.

Een geliefde die elke week wel ergens een marathon liep, deed ook jaarlijks Rotterdam. Dat was niet leuk, dan sta je als verzorger in het gedrang en teringherrie en frituurstank en bij de finish kun je haar in de verte zien feestvieren maar je komt er niet bij.

Massa is narigheid.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5630
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor gilleko B. » wo 08 jul 2020, 18:01

Dat laatste zinnetje is het eigenlijk!

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk


Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15058
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor fransg » do 09 jul 2020, 10:17

LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5630
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor gilleko B. » do 09 jul 2020, 17:47



Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk


Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor bobbee » ma 13 jul 2020, 17:23

De fine fleur van Nederland gaat op vakantie en maakt duidelijk dat ze geen schapen zijn, dat ze niet dood kunnen aan de Covid-19 omdat ze jong zijn en dat de politie waarmee ze in gevecht gaan wel érg streng is, want ze mogen geeneens bierflesjes vanuit hun hotel op auto's gooien terwijl ze nota bene op vakántie zijn en nu even zélf mogen bepalen wat mag en wat niet ja toch?

https://nos.nl/artikel/2339973-op-vakan ... -diep.html

Het is een hardnekkige plaag in het buitenland: Nederlandse jongeren. Hoe hou je ze buiten? 5 tips.

Geef hun ouders gratis ticket naar dezelfde plek
Dat ouders tegenwoordig al weten hoe ze via Instagram hun reis van A tot Z moeten volgen is vervelend, maar niet vervelend genoeg. Probeer jij maar eens onbekommerd een portiek onder te kotsen of een krat bier van je balkon te flikkeren als je moeder twee balkons verderop aan het blèren is of het niet wat minder kan.

Hang overal tv’s op
Voor Nederlandse jongeren is het niet kijken naar tv een cruciaal onderdeel van hun identiteit. Door overal tv’s op te hangen wordt dit ze nu onmogelijk gemaakt. Straks wil niemand meer hun TikTok-verhaal kijken omdat ze een stukje van Op1 hebben gezien. Dat risico willen ze geheid niet lopen!

Verbied het nummer ‘Ik moet zuipen’
Een kleine aanpassing in de wetgeving kan al genoeg zijn!

Helm verplichten
Alle toeristen moeten verplicht een helm op, ook als ze gewoon op de stoep lopen. Daar gaat je haar heel plat van zitten en je ziet er kneuzig uit. Een absolute no-go voor Nederlandse jongeren.

Sluit de plaatselijke snackbar
Natuurlijk: de eerste lichting Nederlandse jongeren zal verhongeren, maar daarna ben je wel voor heel lange tijd van de plaag af.

https://speld.nl/2020/07/13/5-manieren- ... te-houden/
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Keyser
Berichten: 1377
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor Keyser » ma 13 jul 2020, 18:11

Maar wat was het leuk hè, die tijd! Wat hebben jullie allemaal uitgevreten?

Het sluiten van de snackbar en het daardoor verhongeren zou ik met het oog op vergrijzing ernstig heroverwegen

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15058
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor fransg » ma 13 jul 2020, 19:25

Maar wat was het leuk hè, die tijd! Wat hebben jullie allemaal uitgevreten? Afbeelding
Ach ja verhálen!

Ik had een tienertoer kaart gekocht, kon dus 5 dagen lang echt óveral gratis naartoe.

Maar ik ben niet gegaan. De eerste dag voelde het als een grote vrijheid, gewoon thuis blijven ipv naar het Evoluon en de tweede dag was het heerlijk thuis een boek te lezen in plaats van via Maastricht naar Groningen te gaan (om daarmee "de kosten eruit te hebben").

En daarna had ik gewoon al helemaal geen zin meer.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino


Terug naar “Leuk en interessant”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ErikvW, Ypuh en 8 gasten

cron