Doe eens wat MSG in je koffie

Heb je een interessante of leuke website, link of artikel gevonden? Plaats hem dan hier!
Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Doe eens wat MSG in je koffie

Berichtdoor bobbee » ma 23 aug 2021, 11:43

Ik vernijd het persoonlijk zoveel als mogelijk uit mijn voeding. Alles vers en puur en intact eten, kant-en-klaar mijden, zoveel als mogelijk pakjes, zakjes, tubes, potten en blikken mijden. Dit vermindert je MSG inname aanzienlijk.

Verder grappige test Frans! Ik weet het, daar ging het om in deze post.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6403
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Re: Doe eens wat MSG in je koffie

Berichtdoor cremalover » ma 23 aug 2021, 11:59

vtsin, mononatriumglutamaat, msg, e621 allemaal dezelfde smaakversterker. Geniet met mate en bereid je voor op wakker worden met dorst :mrgreen:
Das wiet.

Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6403
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Re: Doe eens wat MSG in je koffie

Berichtdoor cremalover » ma 23 aug 2021, 12:00

Ik vernijd het persoonlijk zoveel als mogelijk uit mijn voeding. Alles vers en puur en intact eten, kant-en-klaar mijden, zoveel als mogelijk pakjes, zakjes, tubes, potten en blikken mijden. Dit vermindert je MSG inname aanzienlijk.

Verder grappige test Frans! Ik weet het, daar ging het om in deze post. Afbeelding
En goed kauwe. Dat het gelijkmatig in je bloed komp.

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5630
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Doe eens wat MSG in je koffie

Berichtdoor gilleko B. » wo 29 sep 2021, 20:59

Hmmmm, in Rotterdam-Kralingen begin jaren zeventig een popfestival dat zijn weergave niet kende, kent en heeft gekend. Koffie met LSD had ook gekund





Terug naar “Leuk en interessant”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron