gespot

Heb je een interessante of leuke website, link of artikel gevonden? Plaats hem dan hier!
Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14930
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: gespot

Berichtdoor fransg » za 29 mei 2021, 08:29

Op de foto's tonen ze wel dat er veel aandacht is geschonken aan het systeem van koud water uit het glas opslurpen, door de puck duwen, weer opslurpen en door gorgelen. Er kwam veel bij kijken zogezegd. Ik word er alleen niet kooplustig van.
Schermafbeelding 2021-05-29 om 08.27.49.png
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: gespot

Berichtdoor gilleko B. » za 29 mei 2021, 10:08

Het is altijd wel alleraardigst dat men zoekt naar wegen die in beginsel onontgonnen zijn. Ook al zal de implementatie van dat gedachtegoed niet volledig bij mij c.q. ons tot wasdom komen, je weet maar nooit waartoe zo'n ontwikkeling toe leidt.

En ja, de koopklieren worden er bij mij ook niet door gestreeld zoals bij die Etzmax medium W. Daar wordt nu een financieel en gezinsovertuigingstechnisch plan door mij gesmeed, waarbij dat laatste wellicht leidt tot "zo niet, dan toch". Maar ik wijk af.

Leuke post.






Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: gespot

Berichtdoor bobbee » za 29 mei 2021, 10:37


Het is altijd wel alleraardigst dat men zoekt naar wegen die in beginsel onontgonnen zijn. Ook al zal de implementatie van dat gedachtegoed niet volledig bij mij c.q. ons tot wasdom komen, je weet maar nooit waartoe zo'n ontwikkeling toe leidt.

En ja, de koopklieren worden er bij mij ook niet door gestreeld zoals bij die Etzmax medium W. Daar wordt nu een financieel en gezinsovertuigingstechnisch plan door mij gesmeed, waarbij dat laatste wellicht leidt tot "zo niet, dan toch". Maar ik wijk af.

Leuke post.

Afbeelding
Ik zie ook de ontwikkeling in jouw communicatie omtrent de etzmax. Waar je eerder alleen Etzmax schreef staat nu het type aanduiding erbij, medium W. De resonantie is niet meer te stoppen.

Uitstel verhoogt het verlangen. Het gaat nu slechts nog om enkele maanden...wellicht weken!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14930
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: gespot

Berichtdoor fransg » za 29 mei 2021, 10:45

En ja, de koopklieren worden er bij mij ook niet door gestreeld zoals bij die Etzmax medium W.
Heb je al direct contact opgenomen met de Etzingers? Kan wezen dat je een gunstiger tarief krijgt als je zonder tussenkomst van handelaren bij hen bestelt.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: gespot

Berichtdoor gilleko B. » za 29 mei 2021, 10:53

En ja, de koopklieren worden er bij mij ook niet door gestreeld zoals bij die Etzmax medium W.
Heb je al direct contact opgenomen met de Etzingers? Kan wezen dat je een gunstiger tarief krijgt als je zonder tussenkomst van handelaren bij hen bestelt.
Ahaa dat is een goede tip en gaak in dankbaarheid doen. Heeft alleen nog wat tijd nodig om "sociaal en financieel "hier" " voor elkaar te krijgen Afbeelding

Afbeelding


De B. Cormorant
Berichten: 540
Lid geworden op: zo 03 feb 2019, 19:08

Re: gespot

Berichtdoor De B. Cormorant » za 29 mei 2021, 11:18

Mischien eerst afkomen met duurdere, grotere opties, daarna ''zwak'' je af naar de etzmax. Dan heb je water bij de wijn gedaan

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: gespot

Berichtdoor bobbee » za 29 mei 2021, 15:30

koffiebonen molen van Mahlkonig
€ 450,00
https://link.marktplaats.nl/m1710994048
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Marc O.
Berichten: 292
Lid geworden op: vr 25 sep 2020, 23:30
Locatie: Zell am Ziller

Re: gespot

Berichtdoor Marc O. » za 29 mei 2021, 21:04

koffiebonen molen van Mahlkonig
€ 450,00
https://link.marktplaats.nl/m1710994048
Is dat een K30?
ECM Synchronika - Mahlkönig K30 Vario

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: gespot

Berichtdoor gilleko B. » za 29 mei 2021, 21:15

Mischien eerst afkomen met duurdere, grotere opties, daarna ''zwak'' je af naar de etzmax. Dan heb je water bij de wijn gedaan
Mmmm, denk niet dat zij daarin stinkt als ik eerst over een door Titusgrinders aangepaste Mahlkönig begin. Ik heb al zo nu en dan tijdens het een deel van Queen's Gambit, als ze van een latte geniet, dat het handig zou zijn als er een tweede maler komtAfbeelding.

Afbeelding


Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: gespot

Berichtdoor gilleko B. » za 29 mei 2021, 21:16

Het is altijd wel alleraardigst dat men zoekt naar wegen die in beginsel onontgonnen zijn. Ook al zal de implementatie van dat gedachtegoed niet volledig bij mij c.q. ons tot wasdom komen, je weet maar nooit waartoe zo'n ontwikkeling toe leidt.

En ja, de koopklieren worden er bij mij ook niet door gestreeld zoals bij die Etzmax medium W. Daar wordt nu een financieel en gezinsovertuigingstechnisch plan door mij gesmeed, waarbij dat laatste wellicht leidt tot "zo niet, dan toch". Maar ik wijk af.

Leuke post.

Afbeelding
Ik zie ook de ontwikkeling in jouw communicatie omtrent de etzmax. Waar je eerder alleen Etzmax schreef staat nu het type aanduiding erbij, medium W. De resonantie is niet meer te stoppen.

Uitstel verhoogt het verlangen. Het gaat nu slechts nog om enkele maanden...wellicht weken!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Afbeelding



Terug naar “Leuk en interessant”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten

cron