gespot

Heb je een interessante of leuke website, link of artikel gevonden? Plaats hem dan hier!
bonanza
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 28 mei 2010, 09:31

Re: gespot

Berichtdoor bonanza » zo 28 feb 2021, 09:36


Zo - de toon is gezet. Dit wordt hier niet erg gewaardeerd :?

Begin me serieus af te vragen wat hier nog wel wordt gewaardeerd..vond het altijd al een klote forum!

Au revoir!!

Marc O.
Berichten: 292
Lid geworden op: vr 25 sep 2020, 23:30
Locatie: Zell am Ziller

Re: gespot

Berichtdoor Marc O. » zo 28 feb 2021, 09:49

Beetje heftige reactie, vind je zelf ook niet?
ECM Synchronika - Mahlkönig K30 Vario

Keyser
Berichten: 1377
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: gespot

Berichtdoor Keyser » zo 28 feb 2021, 09:57


Zo - de toon is gezet. Dit wordt hier niet erg gewaardeerd :?

Begin me serieus af te vragen wat hier nog wel wordt gewaardeerd..vond het altijd al een klote forum!

Au revoir!!
Begrijpen wij heel goed. Lijkt mij lastig voor je om ontdekken dat een forum een andere functie heeft dan marktplaats. Dat is namelijk waar jij het forum van de buren en dit forum voor gebruikt. Op misschien één bericht na, zijn het allemaal verkoop berichten.

Het blijft natuurlijk lastig, want op een forum kom je opeens mensen tegen met een andere mening dan jezelf. Wanneer je niet echt deelneemt aan een forum leer je daar natuurlijk ook niet mee omgaan. Uit jouw bericht maak ik nog iets verdrietigers op. Namelijk dat in jouw omgeving dergelijke omgangsvormen wel gewaardeerd lijken te worden. Ik heb oprecht met je te doen.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15058
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: gespot

Berichtdoor fransg » zo 28 feb 2021, 11:01

Begin me serieus af te vragen wat hier nog wel wordt gewaardeerd..
Als je je bij een groep voegt is het inderdaad verstandig je te verdiepen in wat daar gangbare omgangsvormen zijn.
Au revoir!!
Als je een vreemde taal niet machtig bent kun je vaak beter gewoon in het Nederlands schrijven.
Schermafbeelding 2021-02-28 om 10.55.58.png
Bedoelde je in plaats van "tot ziens" misschien dit:
Schermafbeelding 2021-02-28 om 10.56.12.png
Wat ook kan, als je het in jouw persoonlijke stijl een beetje plat wil houden:

https://nl.wiktionary.org/wiki/ajuus
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: gespot

Berichtdoor bobbee » zo 28 feb 2021, 11:25

@bonanza Ik ga hier geen energie insteken. Snel door naar de leuke dingen van het leven.

Toedels.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5630
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: gespot

Berichtdoor gilleko B. » zo 28 feb 2021, 11:58

Begin me serieus af te vragen wat hier nog wel wordt gewaardeerd..
Als je je bij een groep voegt is het inderdaad verstandig je te verdiepen in wat daar gangbare omgangsvormen zijn.
Au revoir!!
Als je een vreemde taal niet machtig bent kun je vaak beter gewoon in het Nederlands schrijven.
Schermafbeelding 2021-02-28 om 10.55.58.png
Bedoelde je in plaats van "tot ziens" misschien dit:
Schermafbeelding 2021-02-28 om 10.56.12.png
Wat ook kan, als je het in jouw persoonlijke stijl een beetje plat wil houden:

https://nl.wiktionary.org/wiki/ajuus
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Afbeelding


Marc O.
Berichten: 292
Lid geworden op: vr 25 sep 2020, 23:30
Locatie: Zell am Ziller

Re: gespot

Berichtdoor Marc O. » zo 28 feb 2021, 12:07

@bonanza Ik ga hier geen energie insteken. Snel door naar de leuke dingen van het leven.

Toedels.
Da's nog een milde reactie. Op andere fora die ik ken zou zo iemand een permanente ban krijgen.
ECM Synchronika - Mahlkönig K30 Vario

Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1501
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: gespot

Berichtdoor Dirk Jan » zo 28 feb 2021, 12:14

Ik vond het wel een leuke woordspeling met KOP in hoofdletters, daaruit maakte ik op dat er verwezen werd naar jouw koffiekopje, of te wel tas, en nu verwijzend naar een eerder draadje over kopjes en koppen en tassen.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: gespot

Berichtdoor bobbee » zo 28 feb 2021, 12:15

Ik vond het wel een leuke woordspeling met KOP in hoofdletters, daaruit maakte ik op dat er verwezen werd naar jouw koffiekopje, of te wel tas, en nu verwijzend naar een eerder draadje over kopjes en koppen en tassen.
Haha ja! Ik had als reactie iets kunnen schrijven dat hij zijn kop moet houden en niet zo goedkoop hier moet aanbieden.
@bonanza Ik ga hier geen energie insteken. Snel door naar de leuke dingen van het leven.

Toedels.
Da's nog een milde reactie. Op andere fora die ik ken zou zo iemand een permanente ban krijgen.

Ja heb ik ook aan gedacht maar omdat ik de moderator ben en het aan mij gericht was en het mij echt geen ruk kan schelen vind ik het wel best zo. Hij heeft al afscheid genomen dus klaar en door.

Ik steek liever energie in het behouden van gewaardeerde leden als je begrijpt wat ik bedoel.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Keyser
Berichten: 1377
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: gespot

Berichtdoor Keyser » zo 28 feb 2021, 14:02

Ik steek liever energie in het behouden van gewaardeerde leden als je begrijpt wat ik bedoel.
Precies, het is nu niet zo dat nu het hele forum op z'n KOP staat. Dus..... KOP op iedereen, we gaan weer verder. Iemand koffie?


Terug naar “Leuk en interessant”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten

cron