Barista di Casa 25 mei 2019 Haarzuilens

Heb je een interessante of leuke website, link of artikel gevonden? Plaats hem dan hier!
Gebruikersavatar
Barista74
Berichten: 415
Lid geworden op: ma 07 mei 2012, 11:45
Locatie: Utrecht

Barista di Casa 25 mei 2019 Haarzuilens

Berichtdoor Barista74 » di 02 apr 2019, 20:51

Jaarlijks wordt in Haarzuilens het Italië evenement gehouden. Als gimmick op de stand van Segafredo wordt er een Thuisbarista wedstrijd gehouden. Helaas niet met de koffie die we hier op het forum het liefste drinken, maar het is leuk om aan mee te doen. Je zet een espresso en een cappuccino en laat deze door een jury van Segafredo en Friesche vlag Campina beoordelen. Vorig jaar heb ik zelf ook meegedaan. Je krijgt als deelnemer twee vrijkaarten voor het evenement en kan dus erna of ervoor op het evenement rondlopen. Misschien leuk als er meer koffiepraters meedoen.

Voor de goede orde, ik heb geen binding met Segafredo.

Meer info of aanmelden via https://www.tiktak-segafredo.nl/barista-di-casa/

Afbeelding

edit: juiste link in de foto geplakt
__________
Word jij Barista di Casa 2019 tijdens het Segafredo thuisbarista kampioenschap van Nederland?

Begint jouw dag standaard met een perfecte, zelfgemaakte espresso? Doe dan mee aan Barista di Casa, de wedstrijd voor thuisbarista's van Segafredo. Tijdens het Italië Evenement op 24, 25 en 26 mei 2019 strijden de thuisbarista's in de tuinen van Kasteel de Haar om de titel Barista di Casa 2019. De winnaar gaat naar huis met de Barista di Casa cup en een dinercheque t.w.v. € 150,-. Word je geselecteerd voor deelname, dan ontvang je 2 tickets voor het Italië Evenement.

De Italiaanse koffies zijn inmiddels vaste waarden op de menukaart, uit en thuis. Hoe zit het met jouw koffie-skills? Segafredo gaat tijdens het Italië Evenement op zoek naar de beste thuisbarista van Nederland.

Word jij ‘Barista di Casa 2019’?
Maak jij de perfecte espresso en de mooiste cappuccino? Doe dan mee aan Barista di Casa 2019 en maak kans op de titel 'beste thuisbarista van Nederland'. Op zaterdag 25 mei 2019 vanaf 14:00 uur strijden de thuisbarista's in de tuinen van Kasteel de Haar om deze felbegeerde titel. Bewijs jezelf en maak kans op de Barista di Casa cup en een dinercheque (t.w.v. €150,-).
Laatst gewijzigd door Barista74 op wo 03 apr 2019, 13:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14926
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Barista di Casa 25 mei 2019 Haarzuilens

Berichtdoor fransg » di 02 apr 2019, 23:05

Er lijkt wat mis met het plaatje in je bericht, bij mij komt dit op het scherm:
Schermafbeelding 2019-04-02 om 23.04.42.png
(betreft link naar plaatje van:

Code: Selecteer alles

https://www.tiktak-segafredo.nl/wp-content/uploads/2018/06/Barista_diCasa_workstation-1024x536.jpg
)

Je bedoelde dit?
Barista_diCasa_workstation-1024x536.jpg
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
Barista74
Berichten: 415
Lid geworden op: ma 07 mei 2012, 11:45
Locatie: Utrecht

Re: Barista di Casa 25 mei 2019 Haarzuilens

Berichtdoor Barista74 » wo 03 apr 2019, 13:26

Er lijkt wat mis met het plaatje in je bericht, bij mij komt dit op het scherm:
Dank je, blijkbaar vinden ze het niet fijn dat ik direct naar hun site link. Op de desktop doet die het wel, op de mobiel niet. Ik heb mijn post aangepast en de foto elders gehost.
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2

Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO


Terug naar “Leuk en interessant”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten

cron