Gemeen steentje gespot tussen de boontjes

Alles wat je wilt weten of vertellen over het zelf branden van koffie. Tips & tricks zijn van harte welkom!
Gebruikersavatar
Fisherman
Berichten: 521
Lid geworden op: di 18 aug 2015, 19:57
Locatie: Groningen

Re: Gemeen steentje gespot tussen de boontjes

Berichtdoor Fisherman » zo 26 apr 2020, 16:11

Als men mij allemaal een tientje per maand wil betalen, dan wil ik het Nederlandse register wel onderhouden en een logo ontwerpen én beschikbaar stellen. Misschien een kleine website waarmee men de database kan raadplegen mochten ze twijfelen of een brander zich wel aan de laatste standaarden op het gebied van ontstenen houdt. Uiteraard verlichting voor de ambachtsman, die maar moeilijk tweelaags toiletpapier kan aanschaffen wanneer van hem of haar buitenproportionele investeringen worden verwacht in ruil voor deelname aan het begeerde keurmerk.

Vemoedelijk besteed ik het meeste van dat hierboven beschreven staat uit, daar ik vrij weinig kan. Uitgezonderd de dingen waar ik erg goed in ben, uiteraard. Het moderne kapitalisme begrijp ik bijvoorbeeld wel het e.e.a. van.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Gemeen steentje gespot tussen de boontjes

Berichtdoor fransg » zo 26 apr 2020, 16:17

Je kunt zó gecertificeerd keurmerkmarketeer worden!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino


Terug naar “Koffie branden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron