Ik heb problemen met veel belletjes in mijn Cappuccino!

Alles over melk, melksoorten en melktechnieken.
huib61
Berichten: 32
Lid geworden op: do 02 mei 2013, 12:05

Re: Ik heb problemen met veel belletjes in mijn Cappuccino!

Berichtdoor huib61 » ma 17 aug 2020, 20:42

Zo slecht is Cafiza toch ook weer niet? Soda met peroxide if I recall correctly. Beetje als van dat oxi-spul, maar dan zonder geurtje (en flink duurder). Volgens mij milieu-technisch niet heel veel mis mee, en het laat geen zeepresten achter.

Dreft komt niet meer bij mijn uitlopen in de buurt, vorige keer rook alles nog een week naar dat spul. "Deze koffie is wel heel bloemig" krijg je dan. Bah.

Pti
Berichten: 3246
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Ik heb problemen met veel belletjes in mijn Cappuccino!

Berichtdoor Pti » di 18 aug 2020, 11:29

Dan moet je Dreft met groene appel pakken dat matcht veel beter bij koffie :mrgreen:

Keyser
Berichten: 1376
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: Ik heb problemen met veel belletjes in mijn Cappuccino!

Berichtdoor Keyser » di 18 aug 2020, 17:12

Dan moet je Dreft met groene appel pakken dat matcht veel beter bij koffie :mrgreen:
Afbeelding

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Ik heb problemen met veel belletjes in mijn Cappuccino!

Berichtdoor gilleko B. » zo 23 aug 2020, 12:51

Zo slecht is Cafiza toch ook weer niet? Soda met peroxide if I recall correctly. Beetje als van dat oxi-spul, maar dan zonder geurtje (en flink duurder). Volgens mij milieu-technisch niet heel veel mis mee, en het laat geen zeepresten achter.

Dreft komt niet meer bij mijn uitlopen in de buurt, vorige keer rook alles nog een week naar dat spul. "Deze koffie is wel heel bloemig" krijg je dan. Bah.
Dat Cafiza ontvet werkt wel erg goed, doe ook de roosters van de afzuigkap ermee.

Afbeelding



Terug naar “Melk”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron