Tips en ideeën voor verbetering van het forum.

heb je tips, opmerkingen of suggesties? Plaats ze hier!
Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Tips en ideeën voor verbetering van het forum.

Berichtdoor bobbee » za 03 jul 2021, 11:04

Goede ideeën zijn altijd welkom. Deel ze hier graag met ons!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5584
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Tips en ideeën voor verbetering van het forum.

Berichtdoor gilleko B. » di 07 sep 2021, 20:08

Goede ideeën zijn altijd welkom. Deel ze hier graag met ons!
Ik denk dat deelnemers non verbaal uiten dat het forum subliem werkt, mede dankzij jouw bezielende moderator schap, waarvoor veel dank dat je dat allemaal doet.

Afbeelding


Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14926
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Tips en ideeën voor verbetering van het forum.

Berichtdoor fransg » di 07 sep 2021, 20:18

Juist ja, hulde aan Bobbee!

Tactvol, vriendelijk, kameraadschappelijk, indien nodig doortastend, maar vooral onafhankelijk.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
Joste
Berichten: 886
Lid geworden op: ma 01 apr 2013, 14:26

Re: Tips en ideeën voor verbetering van het forum.

Berichtdoor Joste » di 07 sep 2021, 21:24

Helemaal mee eens!
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5584
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Tips en ideeën voor verbetering van het forum.

Berichtdoor gilleko B. » do 09 sep 2021, 09:35

Misschien toch iets. Het is natuurlijk leuk en aangenaam om ervaringen te delen. Een filmpje werkt erg prettig. Zonder die filmpjes van Frans bijvoorbeeld had ik nooit een Etzmax gekocht. Maar als ik binnen mijn bescheidenheid een filmpje wil delen moet ik dan eerst naar youtube uploaden. Ik doe.dat liever niet, maar als het niet anders kan, dan kan het niet anders. Foto's kan je rechtsstreeks kwijt maar filmpjes niet.




Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14926
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Tips en ideeën voor verbetering van het forum.

Berichtdoor fransg » do 09 sep 2021, 09:45

Ja, moet via de Youtube, of Vimeo kan ook natuurlijk, maar niet 'direct' zonder tussenstap.

Of je uploadt het naar jezelf via Wetransfer en deelt die link hier, dan is het na een week wel weg maar heeft iedereen het toch kunnen zien.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Tips en ideeën voor verbetering van het forum.

Berichtdoor bobbee » do 09 sep 2021, 09:58

Ik zie nu pas deze reacties. Wat leuk om te horen.
Tsja, ik zie mijzelf als deelnemer van het forum net als jullie dat zijn en soms moet iemand even beslissen wat te doen in een situatie en dat doe ik dan. Dat zijn de enige momenten dat ik modereer dus zo is het goed vol te houden want het hoeft niet vaak.
Zonder leden geen forum en zonder discussie ook geen forum en dat mag best wel even tekeer gaan als het maar respectvol blijft en over het vraagstuk ipv persoonlijke aantijgingen, toch.
Maar dank voor de reacties. Ik zal ze uitprinten en op een koffiepraat T-shirt drukken.

Wat betreft de filmpjes hosten, ik denk dat omdat die veel meer bandbreedte vragen deze daarom elders moeten worden geplaatst. Maar goed, nieuwe eigenaar dus misschien dat het verandert. Ik laat dat bij deze buj hem.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5584
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Tips en ideeën voor verbetering van het forum.

Berichtdoor gilleko B. » do 09 sep 2021, 10:14

Ik heb een MS office abonnement en daar zit een 1TB serverruimte (cloud) in. Daar kan ik een link delen voor foto's of filmpjes. Kan kijken of dat gaat en veilig is.




Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14926
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Tips en ideeën voor verbetering van het forum.

Berichtdoor fransg » do 09 sep 2021, 11:56

Ik heb een MS office abonnement en daar zit een 1TB serverruimte (cloud) in. Daar kan ik een link delen voor foto's of filmpjes. Kan kijken of dat gaat en veilig is.
Benieuwd! Gaat vast wel lukken.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Ron74
Berichten: 50
Lid geworden op: vr 22 feb 2013, 10:30

Re: Tips en ideeën voor verbetering van het forum.

Berichtdoor Ron74 » do 09 sep 2021, 14:44

Ik ben een echte forumlurker: lees vooral mee, leer ervan, pas de ervaringen en tips toe etc. Posten doe ik vrijwel zelden. Als ik dan toch een suggestie zou mogen doen: een posting of reactie een duim omhoog / hartje oid kunnen geven. Er zijn echt geweldige reacties, adviezen en tips die wat mij betreft echt wel wat waardering mogen krijgen. Natuurlijk kan je je waardering laten weten middels een 1-regelige reactie, maar dan vind ik forum- en discussie vervuiling. Idee? phpBB kent veel mods en extensions, vermoedelijk ook wel iets hiervoor.


Terug naar “Forumnieuws / Over koffiepraat.nl”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron