Supermarkt koffie...

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15059
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Supermarkt koffie...

Berichtdoor fransg » zo 19 mar 2023, 13:55

Ik gaf de mensheid op toen Senseo een succes werdt...Afbeelding
Het gekke is dat ik het toen het net nieuw was wel een uitkomst vond, beter dan de filter troep en french press die ik weleens maakte. Allemaal supermarktkwaliteit toen nog.

Misschien dat er de eerste tijd ook meer kwaliteit in de pads werd gestopt?

Leuk dat zo'n Senseo ook weleens 'kaakklem' had, dan kreeg je 'm niet meer open doordat een vacuüm heerste in de bek waar de pad zat. Het pressurized filter zat dan dicht en er ging veel tijd overheen, of een bezoek aan de winkel, voor de kaak weer lost kwam.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Supermarkt koffie...

Berichtdoor bobbee » zo 19 mar 2023, 14:19

Ik gaf de mensheid op toen Senseo een succes werdt...Afbeelding
Het gekke is dat ik het toen het net nieuw was wel een uitkomst vond, beter dan de filter troep en french press die ik weleens maakte. Allemaal supermarktkwaliteit toen nog.

Misschien dat er de eerste tijd ook meer kwaliteit in de pads werd gestopt?

Leuk dat zo'n Senseo ook weleens 'kaakklem' had, dan kreeg je 'm niet meer open doordat een vacuüm heerste in de bek waar de pad zat. Het pressurized filter zat dan dicht en er ging veel tijd overheen, of een bezoek aan de winkel, voor de kaak weer lost kwam.
Ik heb geen idee waar dit over gaat. Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15059
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Supermarkt koffie...

Berichtdoor fransg » zo 19 mar 2023, 14:32

LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino


Terug naar “Koffie(bonen)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten

cron