Maar naast de Peru was de La Cumbre uit El Salvador een goede tweede ...
Berichtdoor swimmer » wo 03 jun 2020, 14:47
Berichtdoor Tekork » wo 03 jun 2020, 16:11
Berichtdoor ronald22 » wo 03 jun 2020, 16:23
Dark Chocolate, Brown Spices, Yellow Apple, Cane SugarNee nog niet
Maar naast de Peru was de La Cumbre uit El Salvador een goede tweede ...
Berichtdoor Newbeanie » wo 03 jun 2020, 18:04
Berichtdoor Newbeanie » wo 03 jun 2020, 18:07
Berichtdoor casper31 » wo 03 jun 2020, 22:21
Blommers filter pakket is hier ook binnen, bedankt voor de tip! Daarnaast viel er nog een Kenya op de mat vanuit mijn abo, t’ kan verkeren.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Berichtdoor Tekork » wo 03 jun 2020, 23:01
Omni-roast - wel tegen licht aan gebrand. Vanmiddag eerste v60 gezet en verhoudt zich prima vergeleken met Caffenation of Friedhats Kenia’s. Hij heeft misschien nog een paar extra dagen nodig, is van 28-5.Blommers filter pakket is hier ook binnen, bedankt voor de tip! Daarnaast viel er nog een Kenya op de mat vanuit mijn abo, t’ kan verkeren.
Die white label klinkt goed, is dat espresso of filter?
Berichtdoor Fisherman » do 04 jun 2020, 09:35
Ze waren allemaal inderdaad erg vers gebrand bij aankomst en ik laat ze mooi even narijpen in de zak. Geduld is een schone zaak en wordt beloond met lekkere koffie.Omni-roast - wel tegen licht aan gebrand. Vanmiddag eerste v60 gezet en verhoudt zich prima vergeleken met Caffenation of Friedhats Kenia’s. Hij heeft misschien nog een paar extra dagen nodig, is van 28-5.Blommers filter pakket is hier ook binnen, bedankt voor de tip! Daarnaast viel er nog een Kenya op de mat vanuit mijn abo, t’ kan verkeren.
Die white label klinkt goed, is dat espresso of filter?
Berichtdoor casper31 » do 04 jun 2020, 10:35
Berichtdoor Keyser » do 04 jun 2020, 11:06
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Deze website is een onderdeel van Cookin’ Concepts en is dé online plek voor koffieprofessional en de thuisbarista. Hier vind je antwoord op al je vragen, lees je interessante reviews en hoor je het laatste nieuws.