Wat drink je nu?

mutsje
Berichten: 681
Lid geworden op: vr 07 okt 2016, 21:44
Locatie: Leiden

Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor mutsje » zo 09 okt 2016, 20:45

Op dit moment om mijn bonenmaler te testen drink ik Ca­fé In­ten­ción eko fairtrade. Komt bij de AH (ja horror de schrik ellende etc ik schaam me diep) maar dit was het enige merk met een productie datum erop. Rest alleen houdbaarheid tot in het oneindige... (yuk). Heeft een lekkere smaak moet ik toegeven maar ik kan niet wachten om versere bonen erin te gaan doen.
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven

Zwerver
Berichten: 5
Lid geworden op: di 01 nov 2016, 20:20

Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor Zwerver » di 01 nov 2016, 20:23

Gisteren bij BellaBarista de Sumatra Blue Bianca opgehaald in afwachting van de Columbia die ze morgen branden. Valt me niks tegen, klein beetje zuur onderop, maar dat kan ook liggen aan het niet doorroeren. Morgen daar ook m'n nieuwe molen ophalen. Kan niet wachten.
VBM Domobar, Eureka Atom

mutsje
Berichten: 681
Lid geworden op: vr 07 okt 2016, 21:44
Locatie: Leiden

Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor mutsje » di 01 nov 2016, 22:20

Oe zwerver welke wordt ut :)

Ik drink Napoli bonen van het klaverblad in Leiden. Worden in Haarlem gebrand. Maar binnenkort eens een kilo bonen in Voorburg bestellen en proeven.

Btw misses muts drinkt Mokka koffie waar ik dan weer macchiato's van maak voor haar :)
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven

Zwerver
Berichten: 5
Lid geworden op: di 01 nov 2016, 20:20

Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor Zwerver » wo 02 nov 2016, 00:47

Oe zwerver welke wordt ut :)

Ik drink Napoli bonen van het klaverblad in Leiden. Worden in Haarlem gebrand. Maar binnenkort eens een kilo bonen in Voorburg bestellen en proeven.

Btw misses muts drinkt Mokka koffie waar ik dan weer macchiato's van maak voor haar :)
De Eureka Atom :)
VBM Domobar, Eureka Atom

Gebruikersavatar
ronald22
Berichten: 583
Lid geworden op: vr 25 dec 2009, 00:47

Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor ronald22 » wo 02 nov 2016, 09:45

Ik heb nu weer de Granda Alta van Fascino
Deze is toch een toppertje!!



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven

Gebruikersavatar
Jochen_P
Berichten: 387
Lid geworden op: za 13 feb 2016, 12:43

Re: RE: Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor Jochen_P » wo 02 nov 2016, 10:05

Ik heb nu weer de Granda Alta van Fascino
Deze is toch een toppertje!!



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ben ik nu ook aan bezig! De laatste 300g ik de molen gedaan gisteren en meteen 2kg Espresso Bella besteld. Die vind ik nog net beter dan de Grande Alta, zachter en ronder. Mijn nieuwe favoriet en voor 17€/kg een goede deal :)..
_____________________________________________________________________________________________
Lelit PL41EM
Eureka Olympus Hi-speed

Gebruikersavatar
ronald22
Berichten: 583
Lid geworden op: vr 25 dec 2009, 00:47

Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor ronald22 » wo 02 nov 2016, 10:24

De Bella is zeker goed. Ik heb ze bijna allemaal gehad. De Bella, Emporio, Italiano en de Grande Alta zijn de toppers onder de espresso bonen van Fascino.
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven

Gebruikersavatar
Marcje
Berichten: 1254
Lid geworden op: wo 17 aug 2016, 20:42
Locatie: Waalre

Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor Marcje » wo 02 nov 2016, 13:43

Nog bonen voor een paar kopjes Yellow Bourbon van de buurman, en dan (vanavond) de Peru Tunki van Fascino erin.
Krijgt goede reviews, ben benieuwd!
dus...

Gebruikersavatar
NielsB
Berichten: 391
Lid geworden op: ma 16 mar 2009, 17:35

Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor NielsB » wo 02 nov 2016, 18:19

Afbeelding

Moet nog even wachten, maar de omschrijving belooft veel moois!
Micra&Ultra

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: RE: Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor bobbee » do 03 nov 2016, 13:39

wij hebben koffie van Gio Coffee op ons werk. Ze bieden koffie voor bedrijven en hebben twee soorten koffiebonen. Vooral de Gio Eccellente is erg goed! https://www.giocoffee.nl/onze-koffie/gi ... n-melange/
Oh men, dat je nou echt denk dat we niet doorhebben dat je zelf de verkoper bent... Afbeelding Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’


Terug naar “Koffie(bonen)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron