Waar bestellen jullie online?

Youssef
Berichten: 315
Lid geworden op: do 13 jun 2019, 22:21
Locatie: Amsterdam

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor Youssef » do 28 jan 2021, 19:07

Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)

Pti
Berichten: 3232
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor Pti » do 28 jan 2021, 19:13

...
Laatst gewijzigd door Pti op ma 23 jan 2023, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Barista74
Berichten: 414
Lid geworden op: ma 07 mei 2012, 11:45
Locatie: Utrecht

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor Barista74 » vr 29 jan 2021, 10:20

Uitstekende koffies. Jan Schuitemaker is ook de man achter CoffeeXperts.
"CoffeeXperts is aan de onderkant van het specialty spectrum en varietals aan de bovenkant van het spectrum."
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO

patco1
Berichten: 7
Lid geworden op: za 07 jan 2017, 16:53

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor patco1 » za 30 jan 2021, 11:32

Op webwinkel https://koffiebranderijdekoepoort.nl/ zag ik ook gebrande koffies die ik wilde proberen. Maar de verzending naar Belgie kost €9,99, dat vind ik wel een hoge kost.

Gebruikersavatar
manofwilder
Berichten: 25
Lid geworden op: za 21 feb 2009, 14:21
Locatie: Meppel

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor manofwilder » za 30 jan 2021, 12:37

Op webwinkel https://koffiebranderijdekoepoort.nl/ zag ik ook gebrande koffies die ik wilde proberen. Maar de verzending naar Belgie kost €9,99, dat vind ik wel een hoge kost.
Ik heb daar een abonnement, naar mijn woonplaats in Nederland betaal ik geen kosten.
Beetje vreemd wel, ik denk dat ik verder weg woon van de branderij dan jij. De grensoversteek is blijkbaar erg duur.

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Terug naar het Filter, Moccamaster, Hario, Brewista, Comandante
Op de kast staat Ascaso, La Pavoni, AMA Milano, Bialetti en Peugeot

Youssef
Berichten: 315
Lid geworden op: do 13 jun 2019, 22:21
Locatie: Amsterdam

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor Youssef » za 30 jan 2021, 15:10

Uitstekende koffies. Jan Schuitemaker is ook de man achter CoffeeXperts.
"CoffeeXperts is aan de onderkant van het specialty spectrum en varietals aan de bovenkant van het spectrum."
thx gaan we er zeker eens proberen!
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)

Gebruikersavatar
Serge du Temps
Berichten: 32
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 17:50

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor Serge du Temps » ma 23 jan 2023, 11:13

Ik drink voornamelijk filterkoffie en bestel nu afwisselend bij White Label en Friedhats.
Als ik de 'Nordic' style bonen wil hebben, bij welke branderij in Nederland kan ik dan het beste terecht? Of moet ik dan richting Duitsland, Leuchtfeuer?

Hmtsjmftsch
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 24 aug 2022, 09:33

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor Hmtsjmftsch » wo 05 apr 2023, 11:36

Lang bij Fascino besteld, maar in het kader van weer eens iets anders nu eens Het Brandhuys geprobeerd (https://www.hetbrandhuys.nl/). Vooral de India Monsooned Malabar en de Peru Toterani doen het voor mijn smaakpapillen erg goed!
Ik heb wel gemerkt dat je op tijd moet bestellen, want er wordt maar 2 keer per week gebrand (voordeel: wel vers), dus als je net na een branding besteld kan het wel even duren voor je de koffie thuis hebt.

Gebruikersavatar
ronald22
Berichten: 583
Lid geworden op: vr 25 dec 2009, 00:47

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor ronald22 » wo 05 apr 2023, 13:35

Lang bij Fascino besteld, maar in het kader van weer eens iets anders nu eens Het Brandhuys geprobeerd (https://www.hetbrandhuys.nl/). Vooral de India Monsooned Malabar en de Peru Toterani doen het voor mijn smaakpapillen erg goed!
Ik heb wel gemerkt dat je op tijd moet bestellen, want er wordt maar 2 keer per week gebrand (voordeel: wel vers), dus als je net na een branding besteld kan het wel even duren voor je de koffie thuis hebt.
Goede keuze!
Dat de bestelling laat komt maakt niet uit voor de Malabar. Ik laat deze minimaal 3 weken rusten en dan is ie op zn lekkerst
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven

HuibN
Berichten: 81
Lid geworden op: zo 20 sep 2020, 17:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor HuibN » wo 05 jul 2023, 13:12

Sinds kort bestel ik mijn gebrande koffie bij manhattancoffeeroasters in Rotterdam.
Is een absolute topbrander waar Lance Hedrick in zijn laatste video reclame voor maakt.


Terug naar “Koffie(bonen)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

cron