Waar bestellen jullie online?

raywesterhout
Berichten: 4
Lid geworden op: do 23 okt 2014, 19:43

Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor raywesterhout » ma 07 jan 2019, 23:38

Beste koffieliefhebbers,

Wat zijn jullie favoriete online shops waar jullie je koffiebonen bestellen?

Mensen bekend met de koffiebonen van Coffeelab?



Verstuurd vanaf mijn EVA-L09 met Tapatalk


ESPlover
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 17 apr 2019, 13:56

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor ESPlover » wo 17 apr 2019, 14:18

Hey,

Vreemd dat je geen reacties heb gehad voor zover ik dit kon zien. Na heel lang bestellen voor 1 kilo tegen de 30 euro vond ik het wat overdreven worden. Ik heb inmiddels een hele goede gevonden bij cafe du jour (cafedujour.nl), hier kan je vers laten branden, een boon uitzoeken, jouw favoriete branding aangeven en ze gaan voor je aan de slag. Dit voor zover ik mij kan herinneren 16 euro inclusief verzendkosten.
Zelf bestel ik nu de brazilian manners voor 15 euro, ook het zelf samenstellen was mij overigens goed bevallen. Als je deze binnenkrijgt is de branddatum afhankelijk van hoe laat je besteld zo'n 2 dagen geleden. Top Bonen! voor een Top Prijs!

Groeten,

Marco

ESPlover
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 17 apr 2019, 13:56

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor ESPlover » wo 17 apr 2019, 14:22

Inmiddels de reacties gevonden. Ben nieuw hier

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk


Huuuge_23
Berichten: 50
Lid geworden op: vr 11 jan 2019, 15:20

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor Huuuge_23 » do 18 apr 2019, 12:40

Hey,

Vreemd dat je geen reacties heb gehad voor zover ik dit kon zien. Na heel lang bestellen voor 1 kilo tegen de 30 euro vond ik het wat overdreven worden. Ik heb inmiddels een hele goede gevonden bij cafe du jour (cafedujour.nl), hier kan je vers laten branden, een boon uitzoeken, jouw favoriete branding aangeven en ze gaan voor je aan de slag. Dit voor zover ik mij kan herinneren 16 euro inclusief verzendkosten.
Zelf bestel ik nu de brazilian manners voor 15 euro, ook het zelf samenstellen was mij overigens goed bevallen. Als je deze binnenkrijgt is de branddatum afhankelijk van hoe laat je besteld zo'n 2 dagen geleden. Top Bonen! voor een Top Prijs!

Groeten,

Marco
Wat een goede tip! Heb even de website bezocht en ziet er inderdaad heel goed uit. Heb je inmiddels alle bonen geprobeerd? Welke zou je aanraden om lekkere cappuccino's mee te zetten? Ik zat zelf aan de Madrudagor te denken.

OT: Afgelopen tijd altijd de "mild" variant van fascino koffie budget gekocht. Prima bonen, niet heel sterk, maar voldoet tot nu toe :)
ECM Mechanika IV - Eureka Mignon Specialita

ESPlover
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 17 apr 2019, 13:56

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor ESPlover » do 18 apr 2019, 14:33

Ik drink zelf geen capucino maar Brazilian manners en de Ethiopische bonen Vienna of full city roast is erg lekker.

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk


Kaan
Berichten: 106
Lid geworden op: vr 07 jun 2019, 07:41

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor Kaan » vr 14 jun 2019, 14:16

Brandzaak en Fascino online.
En hier in Den Haag ga wil wel eens langs Inproc en Boon, beide hebben hele goede bonen wel ietsje prijziger dan de online zaken...

Gebruikersavatar
Powerreserve
Berichten: 171
Lid geworden op: za 08 jun 2019, 12:55

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor Powerreserve » zo 16 jun 2019, 12:51

Hey,

Vreemd dat je geen reacties heb gehad voor zover ik dit kon zien. Na heel lang bestellen voor 1 kilo tegen de 30 euro vond ik het wat overdreven worden. Ik heb inmiddels een hele goede gevonden bij cafe du jour (cafedujour.nl), hier kan je vers laten branden, een boon uitzoeken, jouw favoriete branding aangeven en ze gaan voor je aan de slag. Dit voor zover ik mij kan herinneren 16 euro inclusief verzendkosten.
Zelf bestel ik nu de brazilian manners voor 15 euro, ook het zelf samenstellen was mij overigens goed bevallen. Als je deze binnenkrijgt is de branddatum afhankelijk van hoe laat je besteld zo'n 2 dagen geleden. Top Bonen! voor een Top Prijs!

Groeten,

Marco
Dankjewel AfbeeldingAfbeelding


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Life is too short for mediocre coffee

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor bobbee » zo 16 jun 2019, 13:18

Koffiebranderij het hoofdkwartier!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Martyn
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 15 feb 2019, 13:11

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor Martyn » vr 21 jun 2019, 13:55

Koffiebranderij het hoofdkwartier!
Na wat proefpakketten Fascino nu hier ook weer terug bij het hoofdkwartierAfbeelding

Afbeelding

Pti
Berichten: 3246
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor Pti » vr 21 jun 2019, 14:58

Thanks guys :!:


Terug naar “Koffie(bonen)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten

cron