Waar bestellen jullie online?

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor we tigers » zo 28 jul 2019, 10:03

Ik bestel de laatste zoveel keer alleen nog maar bij Hoofdkwartier. Maar ook Giraffe vind ik erg goed.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

Gebruikersavatar
namor
Berichten: 337
Lid geworden op: wo 15 nov 2017, 21:27

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor namor » zo 28 jul 2019, 10:08

Ik ben op zoek naar een webshop die goede kwaliteit bonen verkoopt. Dus in een hoger segment als fascino en brandzaak.
Ik zou die twee niet echt op een plank zetten.... ten minste het is mijn ervaring.

Ik zie vaak mensen die opzoek naar een 'webshop voor goede bonen' zijn.

Als je niet naar echt heel exotisch, duur en bijna 'wit' Scandinavisch gebrand opzoek ben dan ...

Heren en dames, doe een paar keer besteling bij Hoofdkwartier Amstelveen.
Arnoud doet prachtige en zeer gevarieerde bonen.
Hij heeft ook enorme verstand van techniek en hij is een van de actiefste leden van onze forum (pti forum name) die altijd open voor vraag en advies is.
Als je hem een vraag stel en je voorkeur aangeef dan krijg je een advies welke Hoofdkwartier boon het best voor je techniek en smaak zou passen.
Probeer een keer makelijk doen, zoek niet verder en je koffie gaat je verbazen.
Afbeelding


Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Om te drinken: LM GS3 MP, Cremina 67, LP Pre ... /
Om te malen: MH EK43, Compak F8, TM Sculptor 064S, Kinu M47 /
Om te branden: Besca BSC 2kg /
Om te meten: VST LAB Coffee, Tonino, Wile/

Pti
Berichten: 3246
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor Pti » zo 28 jul 2019, 10:26

Bedankt voor de complimenten we doen ons best. Ik probeer niet bepaald de toon te zetten voor lichte brandingen inderdaad maar vanaf een mooie medium kun je voor een leuke prijs bij ons terecht. We branden elke week vers op woensdag en inderdaad het is echt een uit de klauwen gelopen hobby, 7-8 jaar geleden zat ik nog met een gene-cafe in de achtertuin :mrgreen:

Vanaf begin augustus heb ik een Natural Ethiopie als koffie van de maand en ook de Indonesië Sulawesi Benteng Alla komt nog 1x terug als special!
Kies je voor een verrassingspakket dan heb je 4*500gram waar vaak ook een koffie bij zit die nog niet in de webshop staat, voor €40 en natuurlijk gratis verzonden.

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor gilleko B. » zo 28 jul 2019, 10:51

Leuk, ik wist dit allemaal ook niet. Kilootje bestellen volgende week. Voordeel bij een grotere hoeveelheid van dezelfde boon/branding dat je dan op je gemak je brewratio uit kan uitdokteren zonder "ineens" te weinig te hebben. Heb je 1 boon "onder de knie" dan probeer ik wat anders. Althans zo doe ik het. Ik ben hier nog een noob, maar Pti is er een website waar je kan bestellen. Ik ben namelijk sinds kort ook bezig overal en nergens gebrande bonen te bestellen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk


Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14930
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor fransg » zo 28 jul 2019, 11:17

Pti is er een website waar je kan bestellen.
https://www.hoofdkwartier-koffiebranderij.nl/
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor gilleko B. » zo 28 jul 2019, 11:44

Pti is er een website waar je kan bestellen.
https://www.hoofdkwartier-koffiebranderij.nl/
Grazie milleAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk


Pti
Berichten: 3246
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor Pti » zo 28 jul 2019, 13:06

Voordeel bij een grotere hoeveelheid van dezelfde boon/branding dat je dan op je gemak je brewratio uit kan uitdokteren zonder "ineens" te weinig te hebben. Heb je 1 boon "onder de knie" dan probeer ik wat anders.
Dat is precies de reden dat wij geen 250gr zakjes doen, het is dan zo lastig om het maximale uit de koffie te halen.

Gebruikersavatar
ronald22
Berichten: 583
Lid geworden op: vr 25 dec 2009, 00:47

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor ronald22 » zo 28 jul 2019, 14:16

Hoe lang laten jullie de bonen van Hoofdkwartier rusten, na de brandingsdatum voordat je ermee begint?

Is de kwaliteit te vergelijken met die van Bocca?
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven

Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor @3aan » zo 28 jul 2019, 16:54

Leuk, ik wist dit allemaal ook niet. Kilootje bestellen volgende week. Voordeel bij een grotere hoeveelheid van dezelfde boon/branding dat je dan op je gemak je brewratio uit kan uitdokteren zonder "ineens" te weinig te hebben. Heb je 1 boon "onder de knie" dan probeer ik wat anders. Althans zo doe ik het. Ik ben hier nog een noob, maar Pti is er een website waar je kan bestellen. Ik ben namelijk sinds kort ook bezig overal en nergens gebrande bonen te bestellen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Daarom snap ik die 35 gr. zakjes niet, meestal heb ik toch zo'n 150 gr. nodig om tot een goede vermaling te komen. Afbeelding voor Franz
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Gebruikersavatar
martinierius
Berichten: 306
Lid geworden op: do 16 okt 2014, 09:41

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor martinierius » zo 28 jul 2019, 21:30

Voor de Belgen onder ons: (nog) niet mogelijk om er te bestellen.
Bedankt voor de complimenten we doen ons best. Ik probeer niet bepaald de toon te zetten voor lichte brandingen inderdaad maar vanaf een mooie medium kun je voor een leuke prijs bij ons terecht. We branden elke week vers op woensdag en inderdaad het is echt een uit de klauwen gelopen hobby, 7-8 jaar geleden zat ik nog met een gene-cafe in de achtertuin :mrgreen:

Vanaf begin augustus heb ik een Natural Ethiopie als koffie van de maand en ook de Indonesië Sulawesi Benteng Alla komt nog 1x terug als special!
Kies je voor een verrassingspakket dan heb je 4*500gram waar vaak ook een koffie bij zit die nog niet in de webshop staat, voor €40 en natuurlijk gratis verzonden.
DE1+ 1.1 || KINU M47,M68 || Niche || Behmor 1600 PLUS


Terug naar “Koffie(bonen)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten

cron