eventjes voorstellen

Royke
Berichten: 8
Lid geworden op: za 04 sep 2021, 11:49

eventjes voorstellen

Berichtdoor Royke » zo 05 sep 2021, 11:47

Goedemorgen beste koffie liefhebbers,

Bij deze zal ik mij ook maar eventjes voorstellen. Mijn naam is Roy 37 jaar en afkomstig uit de mooie watersportstad Sneek. Na een flink aantal jaren in de horeca gewerkt te hebben ben ik eruit gestapt vanwege de altijd andere werktijden. Tijdens deze werktijden met diverse espresso machines mogen werken waaronder de meeste Faema's en enkele isomacs. Aangezien ik toen verwend was met goeie koffie, 2 jaar terug een Illy Francis Francis X1 aangeschaft, met een isomac Macinino erbij via marktplaats. Deze combinatie beviel me altijd prima, behalve voor het opstomen voor cappucino foam na dan. Dus zo gezegd, zo gedaan heb ik vorige week een Isomac Millennium aangeschaft, wederom via marktplaats, goed onderhouden en recentelijk gereviseerd met oa. een Sirai pressostaat. Ik hoop hier nog veel informatie en tips op te kunnen doen, onder het genot van een prima bakje.

groet, Roy
Isomac Millennium, Isomac macinino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13251
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: eventjes voorstellen

Berichtdoor bobbee » ma 06 sep 2021, 22:19

Welkom Roy!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

RoosW
Berichten: 858
Lid geworden op: zo 03 jan 2021, 12:36

Re: eventjes voorstellen

Berichtdoor RoosW » di 07 sep 2021, 08:25

Welkom! :)

Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1500
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: eventjes voorstellen

Berichtdoor Dirk Jan » di 07 sep 2021, 09:45

En van mij ook een Welkom!
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.


Terug naar “Alles voor beginners”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten