The Traveling Aeropress

Het idee is simpel, wij sturen het product op onze kosten op naar de eerste aanmelder. Nadat deze het product heeft geprobeerd/getest, stuurt deze het product op zijn/haar (verzend)kosten door naar de volgende geïnteresseerde.
hrichard
Berichten: 138
Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 12:33

Re: The Traveling Aeropress

Berichtdoor hrichard » za 31 aug 2013, 19:27

De Chemex, Hario V60 en de Aeropress zijn doorgestuurd naar Franck.
Rocket Cellini - Fiorenzato F64 Evo

Gebruikersavatar
Fr@nk
Berichten: 58
Lid geworden op: di 28 jan 2014, 23:41

Re: The Traveling Aeropress

Berichtdoor Fr@nk » ma 10 feb 2014, 14:50

Wat een onwijs leuk concept!

Ik ben erg benieuwd en zou me graag aanmelden voor de Traveling Aeropress. Een tijdje terug werd geschreven dat hij nog bij Franck was, wellicht dat deze door kan 'travellen' naar Fr@nk?
Zelf heb ik buiten filter en french press nog relatief weinig ervaring met dergelijke smaakprofielen, momenteel is het lauter espresso wat de klok slaat.
ACS Vesuvius - Mythos One - veel liefde

Franck
Berichten: 49
Lid geworden op: za 07 aug 2010, 12:22
Locatie: Den Haag

Re: The Traveling Aeropress

Berichtdoor Franck » di 11 feb 2014, 22:49

Wat een onwijs leuk concept!

Ik ben erg benieuwd en zou me graag aanmelden voor de Traveling Aeropress. Een tijdje terug werd geschreven dat hij nog bij Franck was, wellicht dat deze door kan 'travellen' naar Fr@nk?
Zelf heb ik buiten filter en french press nog relatief weinig ervaring met dergelijke smaakprofielen, momenteel is het lauter espresso wat de klok slaat.
Hij is nog bij mij, maar vertrekt dit weekend naar Barista74. Sorry Fr@nk, als naamgenoot zou jij natuurlijk eigenlijk een streepje voor moeten hebben, maar eerlijk is eerlijk, Barista74 was de eerste die zich meldde.
QuickMill 3004 - Compak K6

Gebruikersavatar
Fr@nk
Berichten: 58
Lid geworden op: di 28 jan 2014, 23:41

Re: The Traveling Aeropress

Berichtdoor Fr@nk » do 13 feb 2014, 07:28

Dan sluit ik achterin aan in de rij, geen probleem! Mocht Barista 74 er klaar mee zijn dan houd ik me aanbevolen om er ook eea mee te proberen.
ACS Vesuvius - Mythos One - veel liefde

Franck
Berichten: 49
Lid geworden op: za 07 aug 2010, 12:22
Locatie: Den Haag

Re: The Traveling Aeropress

Berichtdoor Franck » vr 14 feb 2014, 18:04

De Aeropress is onderweg naar Barista74.
QuickMill 3004 - Compak K6

Gebruikersavatar
Barista74
Berichten: 415
Lid geworden op: ma 07 mei 2012, 11:45
Locatie: Utrecht

Re: The Traveling Aeropress

Berichtdoor Barista74 » wo 12 mar 2014, 15:57

De hario v60, aeropress en chemex zijn op weg naar mloes.

Misschien een idee om er 1 topic van te maken?
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO

R&B
Berichten: 921
Lid geworden op: za 23 aug 2008, 17:48
Locatie: Zwolle

Re: The Traveling Aeropress

Berichtdoor R&B » wo 12 mar 2014, 21:49

Heb je geen verslag van je ervaringen? :?
Dat was toch ook het idee van dit topic?
Behmor 1600+, Baratza Sette 270W, La San Marco SM95A, Faema MC90, La Pavoni Europiccola, mini Gaggia, Bezzera Magica, Bosch B30

Gebruikersavatar
Barista74
Berichten: 415
Lid geworden op: ma 07 mei 2012, 11:45
Locatie: Utrecht

Re: The Traveling Aeropress

Berichtdoor Barista74 » za 15 mar 2014, 16:31

De aeropress, chemex en hario zitten nu in dezelfde doos. Ik had de aeropress al een keer getest, dit keer was de chemex aan de beurt. Ik was al even bezig met mijn eigen hario filter. Het enige verschil met de chemex zie ik de vorm. De smaken zullen vast anders zijn, maar dat haal ik er niet uit. Ik vind het nog best lastig om de juiste maalgraad te vinden, ondanks dat het gewoon filter is. De chemex ziet er wel leuker uit dan een hario filter.

Dus helaas geen verslag van de aeropress dit keer. Die staat aan het begin van dit topic.
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2

Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO

SteefM
Berichten: 977
Lid geworden op: wo 16 sep 2009, 16:00

Re: The Traveling Aeropress

Berichtdoor SteefM » za 15 mar 2014, 17:40

Jongens, even voor de duidelijkheid: het is wel de bedoeling dat de pakketjes los van elkaar kunnen worden verstuurd!
Je mag ze dus wel samen versturen, maar zorg dat het mogelijk blijft om ze ook los te versturen.
Maar een doos is naar mijn mening niet zo moeilijk te regelen, en wat betreft de schuimpjes ter demping van de inhoud van de doos,.... ik heb er helemaal mee afgetopt dus daar zal geen gebrek aan zijn.
Niet echt handig lijkt me. Tegenprestatie voor het testen van de travelling producten is dat, zoals je had kunnen lezen, de tester de spullen op zijn/haar kosten in de originele verpakking doorstuurd. Ik snap op zich wel dat je op deze manier een paar euro kan besparen maar straks worden alle travelling producten verzameld en in 1 doos gestopt. Niet de bedoeling.

@R&B zou jij zo vriendelijk willen zijn de producten na het testen weer in 2 verschillende dozen te stoppen en te verzenden? Bij voorbaat dank!

Gebruikersavatar
Klush
Berichten: 31
Lid geworden op: do 13 feb 2014, 21:40
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: The Traveling Aeropress

Berichtdoor Klush » za 15 mar 2014, 21:36

Mloes heeft nu de Chemex en de Hario V60. Ik weet niet zeker of ze de Aeropress ook heeft.
Ze zou de Chemex en de Hario V60 daarna naar mij doorsturen. Ik kan ze, als gewenst, daarna weer individueel op dit forum aanbieden.
Grtz
Carimali Uno, Carimali M1, Behmor 1600, Bodum Santos vacuum, Leopold Vienna cafetiere, Bialetti Kitty


Terug naar “The Traveling...”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron