Bezzera Strega

Gebruikersavatar
ronald22
Berichten: 583
Lid geworden op: vr 25 dec 2009, 00:47

Re: Bezzera Strega

Berichtdoor ronald22 » wo 24 nov 2021, 21:48

Ben wel geïnteresseerd in welke mods ze bespreken. Wil die van mij ook nog modden.
Moet je zeker doen
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Bezzera Strega

Berichtdoor fransg » do 25 nov 2021, 09:55

Die zal er vast wel wat hebben; er staat ook een interview met Henk Langkemper in deze editie AfbeeldingAfbeelding
ESW is goed verkooppunt. Ik heb net bij Henk Langkemper besteld, €16 Euro overgemaakt, dan wordt het exemplaar naar mij verzonden. Zo heb ik een aantal eerdere nummers ook binnengekregen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
ronald22
Berichten: 583
Lid geworden op: vr 25 dec 2009, 00:47

Re: Bezzera Strega

Berichtdoor ronald22 » za 27 nov 2021, 11:11

Die zal er vast wel wat hebben; er staat ook een interview met Henk Langkemper in deze editie AfbeeldingAfbeelding
ESW is goed verkooppunt. Ik heb net bij Henk Langkemper besteld, €16 Euro overgemaakt, dan wordt het exemplaar naar mij verzonden. Zo heb ik een aantal eerdere nummers ook binnengekregen.
Die van mij is nu ook binnen
Bijlagen
IMG_20211127_110912.jpg
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: Bezzera Strega

Berichtdoor we tigers » ma 29 nov 2021, 14:00

Dankzij wat mede Koffiepraters ben ik gistermiddag op bezoek geweest bij Peter de Goede en ben ik naar huis gegaan met een Strega.
Inmiddels al een aantal zeer smakelijke shots en cappuccino's gemaakt. Echt heel fijn. Ik vind zijn mod echt te gek. Het resulteert in een heel mooi gebalanceerd zoet shot en het werkte allemaal heel prettig.

Ik ben er heel erg blij mee. Dat betekent dat ik een paar kekke plaatjes van mijn Elektra MCAL ga maken en die in de verkoop ga slingeren. Ik heb nog even overwogen om hem als back-up te houden, maar daarvoor heb ik een Robot en een Nanofoamer.
IMG_9976.JPG
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

Gebruikersavatar
ronald22
Berichten: 583
Lid geworden op: vr 25 dec 2009, 00:47

Re: Bezzera Strega

Berichtdoor ronald22 » ma 29 nov 2021, 14:18

Dankzij wat mede Koffiepraters ben ik gistermiddag op bezoek geweest bij Peter de Goede en ben ik naar huis gegaan met een Strega.
Inmiddels al een aantal zeer smakelijke shots en cappuccino's gemaakt. Echt heel fijn. Ik vind zijn mod echt te gek. Het resulteert in een heel mooi gebalanceerd zoet shot en het werkte allemaal heel prettig.

Ik ben er heel erg blij mee. Dat betekent dat ik een paar kekke plaatjes van mijn Elektra MCAL ga maken en die in de verkoop ga slingeren. Ik heb nog even overwogen om hem als back-up te houden, maar daarvoor heb ik een Robot en een Nanofoamer.
IMG_9976.JPG
Gefeliciteerd. Met deze machine blijft het een beleving als je steeds koffie gaat zetten. Heel veel succes ermee
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven

dennis-caro
Berichten: 264
Lid geworden op: zo 04 feb 2018, 09:05

Re: Bezzera Strega

Berichtdoor dennis-caro » ma 29 nov 2021, 14:19

Gefeliciteerd met de mooie Strega!

Welk modificatie is er gedaan en wat zijn de kosten ervan ongeveer? Ik sta altijd open voor verbetering namelijk ;)

Gebruikersavatar
ronald22
Berichten: 583
Lid geworden op: vr 25 dec 2009, 00:47

Re: Bezzera Strega

Berichtdoor ronald22 » ma 29 nov 2021, 14:23

Gefeliciteerd met de mooie Strega!

Welk modificatie is er gedaan en wat zijn de kosten ervan ongeveer? Ik sta altijd open voor verbetering namelijk ;)
Ik kan al verklappen dat het om een andere pomp gaat, met minder druk en een veer eruit. Zo wordt de koffie als meer zacht ervaren!
Deze ervaring kan ik delen. Verdere ervan genieten .
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Bezzera Strega

Berichtdoor fransg » ma 29 nov 2021, 14:40

Mooi!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
omeCo
Berichten: 2194
Lid geworden op: di 22 sep 2020, 17:22

Re: Bezzera Strega

Berichtdoor omeCo » ma 29 nov 2021, 15:07

Dankzij wat mede Koffiepraters ben ik gistermiddag op bezoek geweest bij Peter de Goede en ben ik naar huis gegaan met een Strega.
Inmiddels al een aantal zeer smakelijke shots en cappuccino's gemaakt. Echt heel fijn. Ik vind zijn mod echt te gek. Het resulteert in een heel mooi gebalanceerd zoet shot en het werkte allemaal heel prettig.

Ik ben er heel erg blij mee. Dat betekent dat ik een paar kekke plaatjes van mijn Elektra MCAL ga maken en die in de verkoop ga slingeren. Ik heb nog even overwogen om hem als back-up te houden, maar daarvoor heb ik een Robot en een Nanofoamer.
IMG_9976.JPG
Gefeliciteerd!! Zulk fijn speelgoed. Geniet ervan!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Keyser
Berichten: 1376
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: Bezzera Strega

Berichtdoor Keyser » ma 29 nov 2021, 15:31

Super top! Fijn dat de heksen groep op het forum groeit! Wist overigens niet dat Peter ook de machine zelf verkoopt. Ik heb de PSM voor mijn verjaardag gevraagd. Dus binnenkort eens contracten voor een afspraak.


Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten