Londinium LR24

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15053
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Londinium LR24

Berichtdoor fransg » zo 21 jun 2020, 20:16

Ik kan geen gedachten lezen maar volgens mij ziet zo’n railing er truttig uit en moet er ruimte blijven om het waterreservoir te vullen. Het moet geen drukte worden en als je er mokken op zet vallen die er niet vanzelf af dus waarom zou er een ballustrade voor moeten. Ook geeft het krassen op het mooi spiegelende dak.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Pti
Berichten: 3257
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Londinium LR24

Berichtdoor Pti » zo 21 jun 2020, 21:34

Er ontbreekt toch helemaal geen plaats voor kopjes bovenop? Zo'n machine is perfect vlak van boven!

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15053
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Londinium LR24

Berichtdoor fransg » zo 21 jun 2020, 21:46

Precies. En tenzij je kopjes benen hebben en dronken zijn, behoeven ze geen railing tegen suïcide door neerstorting.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15053
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Londinium LR24

Berichtdoor fransg » zo 21 jun 2020, 22:18

Ik herinner me dat er wel mensen zijn geweest die zelf zo'n ballustrade maakten om de machine er 'italiaans' uit te laten zien maar dan wordt het een kermisding voor kampers, dwz typisch amerikaans ipv italiaans. Trump zou het mooi vinden.
Daarmee zeg ik niks oordelends, ieder het zijne en alle respect overigens.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
Marcje
Berichten: 1254
Lid geworden op: wo 17 aug 2016, 20:42
Locatie: Waalre

Re: Londinium LR24

Berichtdoor Marcje » zo 21 jun 2020, 22:34

Ik ben ook van de kopjes bovenop hoor!
Het is lekker makkelijk, vind het niet lelijk, en ik vind een warm kopje prettiger drinken.
Ieder z'n ding he...
dus...

Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6403
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Re: Londinium LR24

Berichtdoor cremalover » ma 22 jun 2020, 13:12

Ik ben ook van de kopjes bovenop hoor!
Het is lekker makkelijk, vind het niet lelijk, en ik vind een warm kopje prettiger drinken.
Ieder z'n ding he...
Ik ook.
IMG_20200622_130926.jpg

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15053
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Londinium LR24

Berichtdoor fransg » ma 22 jun 2020, 13:32

Zeker, het mag, ieder zijn ding, maar ik vind het niet goed.

Een kopje voorverwarmen kan desgewenst met een korte spuit uit de heetwatertap.

Wanneer men eenmaal begint allerlei keukengerei bovenop de machine te zetten is het einde vaak zoek. Zelf raak je eraan gewend maar als er dan mensen langs lopen die hun hond uitlaten of op zoek zijn naar hun weggevlogen kanarie, en die kijken even snel binnen, dan zie je ze vaak denken "allejezus wat een uitdragerij" en dat moet je ze niet gunnen, beter dat je ze betrapt terwijl ze met de handen naast de ogen en hun neus tegen de ruit gedrukt staan te loeren en dat ze dan bedremmeld roepen "oh! ach wat mooi heeft u het voor mekaar buurman!!"
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6403
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Re: Londinium LR24

Berichtdoor cremalover » ma 22 jun 2020, 13:51

Zeker, het mag, ieder zijn ding, maar ik vind het niet goed.

Een kopje voorverwarmen kan desgewenst met een korte spuit uit de heetwatertap.

Wanneer men eenmaal begint allerlei keukengerei bovenop de machine te zetten is het einde vaak zoek. Zelf raak je eraan gewend maar als er dan mensen langs lopen die hun hond uitlaten of op zoek zijn naar hun weggevlogen kanarie, en die kijken even snel binnen, dan zie je ze vaak denken "allejezus wat een uitdragerij" en dat moet je ze niet gunnen, beter dat je ze betrapt terwijl ze met de handen naast de ogen en hun neus tegen de ruit gedrukt staan te loeren en dat ze dan bedremmeld roepen "oh! ach wat mooi heeft u het voor mekaar buurman!!"
Ik woon niet aan de weg.
Anders zou ik het ook zeker niet doen. Immers je weet in deze tijden niet wie je tegen het hoofd stoot.
De tenen zijn absoluut langer als pakweg 40 jaar geleden. Alles groeit.Het zal aan het eten liggen.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15053
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Londinium LR24

Berichtdoor fransg » ma 22 jun 2020, 14:09

Ik woon niet aan de weg.
I know -- daarom vond ik het extra leuk te bedenken dat de buurman, op zoek naar het kanariepietje, het hele eind om zou lopen, vanaf de ventweg, de lange oprijlaan, dan links ;-) en zou zeggen "oh ik liep toevallig langs, ik dacht misschien zit mijn kanariepietje hier!"
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Keyser
Berichten: 1377
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: Londinium LR24

Berichtdoor Keyser » ma 22 jun 2020, 14:54

Je vergeet Frans dat buurmannen bij jou niet langs zullen lopen. Veel te bang dat de gespotte espressomachine straks bij hen thuis staat en ze in gesprek moeten met hun vrouw. Om die reden heb ik al mijn espresso kopjes voor het raam geplaatst met als excuus dat de zon ze opwarmt en dit beter voor het milieu is. Maar stiekem is het, omdat zij dan niet naar buiten kan kijken.

Groet,

Één van de bange buurmannen


Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten

cron