Londinium R24 welke accessoires meebestellen

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14930
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Londinium R24 welke accessoires meebestellen

Berichtdoor fransg » ma 28 dec 2020, 08:52

Gewoon bonen die je zelf verrukkelijk vindt in een specialty cafe bijvoorbeeld. Maar die zijn nu dicht, of doen ze wel take-away?
Ik kan je ook wat bonen sturen die ik zelf ook op de LR24 gebruik.
Als je dat wil, hou dan even in de gaten wanneer je maler en machine zult ontvangen, dan stuur ik verse (niet te verse) op.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

WouterMu
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 27 nov 2020, 15:59

Re: Londinium R24 welke accessoires meebestellen

Berichtdoor WouterMu » di 29 dec 2020, 11:42

Dat is heel vriendelijk Frans, daar zal ik zeker gebruik van maken. Toevallig kreeg ik net een e-mail vanuit de fabrikant van de Niche Zero dat ze weer een aantal beschikbaar hadden. Heb meteen de witte gekocht en die komt in maart. Ik hoop tegen die tijd ook de Londinium te hebben en mijn barista hoekje compleet te hebben om aan de slag te gaan. Ik ga niet veel kopes per dag zetten en met de Niche denk ik iets meer te kunnen 'spelen' met verschillende koffies. Dank voor al jullie hulp!

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Londinium R24 welke accessoires meebestellen

Berichtdoor bobbee » wo 30 dec 2020, 00:00

Tof aanbod Frans! Leuk dat je dat doet voor hem.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14930
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Londinium R24 welke accessoires meebestellen

Berichtdoor fransg » do 21 jan 2021, 17:10

Als je dat wil, hou dan even in de gaten wanneer je maler en machine zult ontvangen, dan stuur ik verse (niet te verse) op.
Nu je de R24 in huis hebt: als je die bonen wil ontvangen, mail me even je adresinfo in een persoonlijke email ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

WouterMu
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 27 nov 2020, 15:59

Re: Londinium R24 welke accessoires meebestellen

Berichtdoor WouterMu » do 21 jan 2021, 17:17

Nu al bedankt Frans. Ook voor alle tips. Ik ben erg blij met de machine. Zal hier de komende maanden nog goed mee aan het stoeien zijn ;).

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14930
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Londinium R24 welke accessoires meebestellen

Berichtdoor fransg » do 21 jan 2021, 17:20

OK! De enveloppe met Ethiopische boontjes moet nog even gesealed (apparaat staat warm te worden) en dan gaatie nog voor de lichting op de post.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

WouterMu
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 27 nov 2020, 15:59

Re: Londinium R24 welke accessoires meebestellen

Berichtdoor WouterMu » vr 22 jan 2021, 11:39

Omdat ik er echt niet uitkwam zonder handleiding en het me niet lukte toegang te krijgen tot de app of de website, stuurde ik een e-mailtje aan de eigenaar van Londinium. Wat schetst mijn verbazing: hij stelt meteen voor te facetimen (het was daar 22.30 uur in Nieuw-Zeeland) en we hebben een uur gekletst over vanalles (blijkbaar was hij ook advocaat voorheen). Hij wilde ook wat zien in de machine, want blijkbaar is die pressure valve (mijn woorden) op de boiler nieuw. Ik heb de eerste machine waar dat zo op is geregeld en hij was blij dat het zo goed werkte.

Hij heeft me in ieder geval geholpen in de app te komen. Ook heeft hij me uitgelegd hoe je temperatuur regelt door de bars van de pre-infusie te beïnvloeden en waarom daarvoor is gekozen. Ik heb foto's bijgevoegd van die valve. Het is dat doorzichtige buisje dat aan de buitenkant in dat bolletje uitkomt. Allemaal om te voorkomen dat er vocht in de machine komt. Heerlijk om iemand met zoveel passie te zien voor wat hij doet. Dit is echt customer experience 2.0.
Bijlagen
IMG_7201.JPG
IMG_7200.JPG

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14930
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Londinium R24 welke accessoires meebestellen

Berichtdoor fransg » vr 22 jan 2021, 11:57

Fraai!!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6374
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Re: Londinium R24 welke accessoires meebestellen

Berichtdoor cremalover » vr 22 jan 2021, 12:19

Omdat ik er echt niet uitkwam zonder handleiding en het me niet lukte toegang te krijgen tot de app of de website, stuurde ik een e-mailtje aan de eigenaar van Londinium. Wat schetst mijn verbazing: hij stelt meteen voor te facetimen (het was daar 22.30 uur in Nieuw-Zeeland) en we hebben een uur gekletst over vanalles (blijkbaar was hij ook advocaat voorheen). Hij wilde ook wat zien in de machine, want blijkbaar is die pressure valve (mijn woorden) op de boiler nieuw. Ik heb de eerste machine waar dat zo op is geregeld en hij was blij dat het zo goed werkte.

Hij heeft me in ieder geval geholpen in de app te komen. Ook heeft hij me uitgelegd hoe je temperatuur regelt door de bars van de pre-infusie te beïnvloeden en waarom daarvoor is gekozen. Ik heb foto's bijgevoegd van die valve. Het is dat doorzichtige buisje dat aan de buitenkant in dat bolletje uitkomt. Allemaal om te voorkomen dat er vocht in de machine komt. Heerlijk om iemand met zoveel passie te zien voor wat hij doet. Dit is echt customer experience 2.0.
Zo' n service is heel wat waard en ook wel uniek denk ik.

manduca
Berichten: 868
Lid geworden op: di 11 aug 2020, 09:20
Locatie: Utrecht

Re: Londinium R24 welke accessoires meebestellen

Berichtdoor manduca » vr 22 jan 2021, 14:24

Ja, is erg goede service.
Leuk om te zien dat die mod nu standaard is. Heeft Frans lang geleden ook op mijn L1 Luxe laten zetten.
Voordeel is ook dat je nu merkt als het antivacuümventiel (want dat is het) niet meer goed sluit,
Thuis: Londinium 1P * Londinium Compressa * Weber HG-1 * Compak K10 Pro Barista
Werk: Aeropress * Commandante C40


Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron