Wat zou mijn Londinium R kunnen opbrengen?

maartenc1985
Berichten: 57
Lid geworden op: za 21 nov 2020, 07:48

Re: Wat zou mijn Londinium R kunnen opbrengen?

Berichtdoor maartenc1985 » do 31 dec 2020, 08:41

Misschien goed om wat foto’s te plaatsen René en een richtprijs te noemen of laten weten wat hij nieuw gekost heeft.

Ik heb de machine bij René gezien en de machine zag er inderdaad goed uit en verkeerd in top staat.

Het is dat ik een nieuwe crem one 2b r gps dual van mijn werkgever krijg (binnen 2 weken) anders was ik voor een Londiniun r24 gegaan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Keesfees
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 30 jan 2013, 09:48
Locatie: Zwolle

Re: Wat zou mijn Londinium R kunnen opbrengen?

Berichtdoor Keesfees » do 31 dec 2020, 11:10

Morgen allemaal.

Allereerst dank voor alle adviezen, info en tips.
Heb inmiddels contact gehad met Reiss. (hij is gelukkig snel te leveren)
Voor nu:
Eerst eens goed uitzoeken of er invoerrechten betaald moeten worden en de machine op BTW 0-tarief geleverd kan worden (bedrijfsmatige aanschaf) oftewel wat zijn de Brexit gevolgen.
Wat mijn huidige machine betreft:
Animo genoeg dus dat zie ik niet als een probleem.
Ik zal de machine hier als eerste aanbieden (met foto's) op het moment dat de nieuwe hier geïnstalleerd is. (geen zin in slechte koffie!)

Duidelijk mag zijn dat ik deze plannen een paar maand eerder gevolg had moeten geven.
Makkelijker en waarschijnlijk goedkoper.
We gaan het beleven.

NB. Ook deze machine is geen straf, met Wemo-timer en digital Pre-infusion, misschien.........

Gr. Rene
Londinium R, OE Pharos, OE Lido, Bacchi, Portaspresso HC , Portaspresso PG, Portaspresso HG, Mahlkonig K30 vario, IKawa Pro etc, Acaia Lunar en Pearl, Chemex etc.

Ednar
Berichten: 58
Lid geworden op: zo 25 nov 2018, 22:21

Re: Wat zou mijn Londinium R kunnen opbrengen?

Berichtdoor Ednar » vr 01 jan 2021, 17:39

ik zou mee eerst afvragen waarom je een r24 zou willen kopen, en of dat je 1500 euro extra waard is, er van uit gaande dat je 2000 krijgt voor je R.en zou een koffie zoveel beter zijn ?? zoveel vragen :)
Ik zou mijn R nooit inruilen, fantastisch apparaat,
Groeten Edward
Londinium L r - Ceado E 37S - Ims baskets - St. Anthony tampers - Brandzaak bonen

maartenc1985
Berichten: 57
Lid geworden op: za 21 nov 2020, 07:48

Re: Wat zou mijn Londinium R kunnen opbrengen?

Berichtdoor maartenc1985 » za 02 jan 2021, 09:48

Zijn die londiniuns eigenlijk ook op vast water aan te sluiten?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14926
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Wat zou mijn Londinium R kunnen opbrengen?

Berichtdoor fransg » za 02 jan 2021, 10:12

Zijn die londiniuns eigenlijk ook op vast water aan te sluiten?
Ik heb een grote eengroeps-Londinium op vastwater, met een afvoerslang onder de driptray. Deze Londinium heeft geen pomp en geen waterreservoir.

Ik heb ook een LR24, die met de stille 24V pomp en alle besturing op 24V, met internet en een app die de pre-infusie druk instelt.

Als je die machine neemt en de pomp weghaalt, kun je 'm op vastwater doen, maar dan heb je bijna niks aan de app en kun je de pre-infusie druk alleen zelf met je waterleidingdruk regelen.

Dan ligt het meer voor de hand meteen een Londinium te kopen waar dat alles niet in zit, de grote dus.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino


Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron