De LONDINIUMs afdeling

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13273
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: De LONDINIUMs afdeling

Berichtdoor bobbee » za 03 feb 2024, 09:40

‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15113
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: De LONDINIUMs afdeling

Berichtdoor fransg » za 03 feb 2024, 10:23

Heb het je toen ook verteld maar is dan vast langs je geen gegaan, dat heb ik nou nooit.... Afbeelding Afbeelding
Ja dat is apart! Ik heb een heel goed geheugen, tenminste als ik even na ga wat ik mij allemaal herinner, maar er zijn kennelijk ook heel veel dingen die ik mij niet herinner en dat heb ik zelf niet in de gaten aangezien gebeurtenissen die je je niet herinnert ook niet hebben plaatsgevonden dus je denkt niet "hee ik heb daar een gat zitten in mijn geheugen".

Zo heb ik de afgelopen tijd aan enkele mensen verteld dat het vreemd is dat ik al meerdere USB sticks heb gekocht, daar grote voorwerpen aan heb gekoppeld met mijn naam erop maar dat ik die, eenmaal uitgeleend met muziek of video erop, nooit terugkrijg en dat mensen die dingen gaandeweg als hun eigendom zijn gaan beschouwen hetgeen ik niet erg vind maar wel een klein beetje fout.

Pas eergisteren vond ik deze USB sticks terug in een kistje. Dus ik heb die wél teruggekregen! Maar herinner mij dat niet. Of, wat ook kan, hebben deze mensen zich tijdens de nacht toegang verschaft tot mijn woning en hebben ze de USB sticks met voorwerp eraan heimelijk verstopt in dat kistje. Of ze hebben het wel teruggegeven maar zo onnadrukkelijk, dermate terloops terwijl mijn aandacht elders lag, dat ik het mij ook niet KAN herinneren.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Pimmedoris
Berichten: 83
Lid geworden op: za 21 apr 2018, 08:23

Re: De LONDINIUMs afdeling

Berichtdoor Pimmedoris » za 03 feb 2024, 10:39

Dan lijkt me de optie dat mensen ingebroken hebben om stiekem de sticks terug te leggen wel het meest plausibel 🤣

Past degroepenring van een strega dan ook in de Londinium? Dat scheelt ook weer!

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15113
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: De LONDINIUMs afdeling

Berichtdoor fransg » za 03 feb 2024, 11:07

Dan lijkt me de optie dat mensen ingebroken hebben om stiekem de sticks terug te leggen wel het meest plausibel
🤣
Inderdaad en het feit dat men dan onderling heeft overlegd om deze allebei in hetzelfde kistje ergens op een donkere plek onder mijn bureau te verstoppen wijst ook al in die richting!
IMG_8878.jpg
Past de groepenring van een Strega dan ook in de Londinium? Dat scheelt ook weer!
Die om het douchescherm zit? jJa dat zou ook handig wezen. Dan is men in een keer klaar.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13273
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: De LONDINIUMs afdeling

Berichtdoor bobbee » za 03 feb 2024, 11:09

Heb het je toen ook verteld maar is dan vast langs je geen gegaan, dat heb ik nou nooit.... Afbeelding Afbeelding
Ja dat is apart! Ik heb een heel goed geheugen, tenminste als ik even na ga wat ik mij allemaal herinner, maar er zijn kennelijk ook heel veel dingen die ik mij niet herinner en dat heb ik zelf niet in de gaten aangezien gebeurtenissen die je je niet herinnert ook niet hebben plaatsgevonden dus je denkt niet "hee ik heb daar een gat zitten in mijn geheugen".

Zo heb ik de afgelopen tijd aan enkele mensen verteld dat het vreemd is dat ik al meerdere USB sticks heb gekocht, daar grote voorwerpen aan heb gekoppeld met mijn naam erop maar dat ik die, eenmaal uitgeleend met muziek of video erop, nooit terugkrijg en dat mensen die dingen gaandeweg als hun eigendom zijn gaan beschouwen hetgeen ik niet erg vind maar wel een klein beetje fout.

Pas eergisteren vond ik deze USB sticks terug in een kistje. Dus ik heb die wél teruggekregen! Maar herinner mij dat niet. Of, wat ook kan, hebben deze mensen zich tijdens de nacht toegang verschaft tot mijn woning en hebben ze de USB sticks met voorwerp eraan heimelijk verstopt in dat kistje. Of ze hebben het wel teruggegeven maar zo onnadrukkelijk, dermate terloops terwijl mijn aandacht elders lag, dat ik het mij ook niet KAN herinneren.
Geeft niks hoor. We helpen elkaar herinneren in een fractie van een seconde en dan is dat ook weer klaar. Uitkomst = hetzelfde.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13273
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: De LONDINIUMs afdeling

Berichtdoor bobbee » za 03 feb 2024, 11:12

Dan lijkt me de optie dat mensen ingebroken hebben om stiekem de sticks terug te leggen wel het meest plausibel Afbeelding

Past degroepenring van een strega dan ook in de Londinium? Dat scheelt ook weer!
Helaas. Die is anders. In de Londinium zit een dunne, voor deze raad ik wel de cafelat silicone ring aan. Die verstaft niet.
De silicone zuigerringen van cafelat daarentegen zijn een dikke no go! Die heb ik ook gehad waardoor de zuiger een innerlijke relatie kreeg met zetgroep en elkaar maar beleven omhelzen alsof hun leven er vanaf hing. Net zoiets als de vuilniszak in een prullenbak als je die eruit wilt halen.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15113
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: De LONDINIUMs afdeling

Berichtdoor fransg » za 03 feb 2024, 11:18

Net zoiets als de vuilniszak in een prullenbak als je die eruit wilt halen.
Ja precies!

:idea:
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15113
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: De LONDINIUMs afdeling

Berichtdoor fransg » zo 04 feb 2024, 14:22

LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Dagobert
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 18 aug 2019, 15:38

Re: De LONDINIUMs afdeling

Berichtdoor Dagobert » vr 09 feb 2024, 16:41

Wat gebruiken jullie om het hout te conditioneren?

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13273
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: De LONDINIUMs afdeling

Berichtdoor bobbee » vr 09 feb 2024, 16:48

Bijenwas https://amzn.eu/d/5ulJYAp

Ik heb deze gekocht. Het is wel heel hard hout en de olie erin laten trekken is best lastig. Ik smeerde het dik in en liet het de hele nacht erop zitten. Volgende ochtend afvegen.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’


Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

cron